„Privatus verslas nori paprastesnių procedūrų. Dabar išeina taip, kad tai, jog koncesijos dalyvis laimėjo tarptautinį konkursą ir buvo geriausias, negarantuoja, jog jis ir turės tą sutartį, nes ši priklausys nuo Seimo nuomonės“, – mano Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) docentas Andrius Jaržemskis, kurio teigimu papildomi reikalavimai gali pabranginti ir pavėlinti projekto įgyvendinimą.
Aviacijos verslo „Avia Solutions Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis mano, kad papildomas reikalavimas reikštų, kad būtų renkamasi ne aukščiausia kaina, o vadovaujantis kitais kriterijais. Pasak jo, įstatyme atsiradus naujai sąlygai spėti tilpti į terminus vis dar įmanoma, tačiau kyla rizika, kad dalis potencialių koncesijos dalyvių atsisakys dalyvauti konkurse.