Pirkinių krepšiuose – patriotizmas: dauguma prekių lietuviškos

Pomidorai – lietuviški, duona ir pieno produktai – taip pat, mėsa – juo labiau. Atrodo, kad pirkėjai už savus gamintojus parduotuvėse balsuoja pirkinių čekiais.

Pirkėjai dažniausiai į savo pirkinių krepšelį įdeda lietuviškų pieno produktų, duonos gaminių, daržovių ir vaisių.<br>Organizatorių nuotr.
Pirkėjai dažniausiai į savo pirkinių krepšelį įdeda lietuviškų pieno produktų, duonos gaminių, daržovių ir vaisių.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 7, 2016, 2:23 PM, atnaujinta May 22, 2017, 5:25 PM

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, šių metų gegužės populiariausių – pirkėjų dažniausiai pirktų prekių šimtuke yra net 69 Lietuvoje pagamintos prekės. Tai reiškia, jog vidutiniškai dvi iš trijų prekių krepšeliuose yra lietuviškos, o jų paklausa ir toliau nuosekliai auga.

Palyginus su tuo pačiu laiku 2015-aisiais, jų dalis bendrame prekių krepšelyje padidėjo  beveik dešimtadaliu. Pirkėjai dažniausiai į savo pirkinių krepšelį įdeda lietuviškų pieno produktų, duonos gaminių, daržovių ir vaisių.

„Lietuviškus produktus mūsų šalies vartotojai perka noriai. Savo šalyje pagamintus ar užaugintus produktus jie sieja su natūralumu ir šviežumu.

Žmonės renkasi vietinę produkciją ne tik dėl patriotizmo, bet vertina jos kokybę, išskirtinumą, skonį. Daugeliu atvejų lietuviški produktai su įvežtiniais sėkmingai konkuruoja ir kaina.

Esame lietuviškas prekybos tinklas ir, pateikdami patį plačiausią lietuvišką asortimentą, ne tik suteikiame savo pirkėjams tai, ko jie pageidauja, bet ir palaikome savus“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

„Maxima“ gegužės mėnesį atlikta lojalių pirkėjų apklausa parodė, kad net 42 procentai jų mano, jog lietuviškos prekės yra kokybiškesnės nei pagamintos svetur.

Vietinė kilmė itin svarbi renkantis šviežią mėsą, pieno produktus, taip pat vaisius ir daržoves. Pirkdami duoną pirkėjai neabejoja, kad jos kilmė yra tik lietuviška, dažnai renkasi pačiame prekybos centre keptus gaminius.

Tai patvirtina ir pardavimų duomenys – populiariausi lietuviški produktai „Maxima“ parduotuvėse gegužę buvo pieno produktai, duonos gaminiai, daržovės ir vaisiai. Populiariausių prekių šimtuke šiuo laikotarpiu nemažą svetur pagamintų ar užaugintų produktų dalį sudarė daržovės ir vaisiai, kurių sezonas Lietuvoje dar neprasidėjo arba kurie Lietuvoje neauga, pavyzdžiui arbūzai, avokadai, bananai.

Šiuo metu prekybos tinklas „Maxima“ bendradarbiauja su daugiau nei 1000 tiekėjų iš Lietuvos. Lietuvoje pagaminti ar išauginti produktai sudaro didžiąją „Maxima“ parduotuvėse siūlomo asortimento dalį. Daugiausiai jų yra šviežio maisto skyriuose – apie 71 proc. viso asortimento.

Pavyzdžiui, konditerijos, kulinarijos ir duonos gaminių skyriuose – išskirtinai beveik vien tik lietuviški produktai. Šviežios mėsos ir mėsos gaminių skyriuose – atitinkamai 85 ir 82 proc., pieno produktų – 78 proc. lietuviškų produktų, duonos gaminiai beveik 99 proc. yra lietuviški. Tai pačios lietuviškiausios produktų kategorijos.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“.

Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.