„Įsitvirtinti Kinijoje šiandien svarbiausia Lietuvos maisto pramonei, nes maisto produktų gamintojų koncentracija Europoje yra didžiulė. Kitos pramonės šakos dar sugeba rasti vietos Europoje, į šią rinką jos labiausiai ir orientuojasi. Tačiau po metų ar dvejų Europos rinka gali būti visiškai užpildyta, o tada ir šios įmonės bandys gręžtis į Kiniją“, – prognozuoja Lietuvos pramonininkų konfederacijos Ekonominės ir socialinės verslo aplinkos skyriaus vadovas Juozapas M. Preikša.
Lietuvos automobilių dalių gamintojų ir eksportuotojų asociacijos (LAuGEA) direktorius Andrius Rakickas teigia, kad asociacija šiuo metu orientuojasi į Vakarų Europą, Balkanų šalis, Skandinaviją, nes šios kryptys yra palankesnės logistiniu požiūriu, o Kinija yra stebima ir ateityje galbūt bandoma žengti į šią rinką.