Šiuo maršrutu kursuos beveik 130 sėdimų vietų lenkiški dviejų vagonų traukiniai. Jei keleivių bus daugiau, sąstatą numatyta padidinti prikabinant papildomą vagoną.
Iš Kauno geležinkelio stoties ir Balstogės traukiniai savaitgaliais išvyks rytą bei vidurdienį, o atgal parvyks vidurdienį ir vakare. Kelionės naujuoju traukiniu bilietas – perpus pigesnis nei autobusu, nors kelionė užtrunka dvigubai ilgiau – 5-7 valandas.
Traukinys važiuos geležinkelio europine vėže „Rail Baltica“. Nutiesti jos dalį nuo Lenkijos sienos iki Kauno kainavo 364,5 mln. eurų. Tačiau sumontuoti signalizacijos sistemą, kuri leistų padidinti traukinio greitį, pinigų nepakako.
„Lietuvos geležinkeliai“ tikisi, kad lietuviams bus patogu persėsti į kitus traukinius ir saugiai pasiekti Lenkijos miestus: sostinę Varšuvą, turistų pamėgtus Krokuvą ar Gdanską. Sudaryta galimybė keliautojams vežtis dviračius. Vos kirtus sieną, bus galima dviračiais pavažinėti po vaizdingas Suvalkų, Augustavo, Seinų apylinkes, pasiekti Vygrių nacionalinį parką.
Pernai, kai bandomuoju reisu iš Balstogės į Kauną buvo atvykęs pirmasis traukinys, akcentuota, kad tarpukariu susisiekimas traukiniais tarp Lietuvos ir Lenkijos, važiuojant nuo laikinosios sostinės Kauno, buvo įprastas. Nutrūkus tuometiniams važiavimams iki šių dienų prabėgo beveik aštuoniasdešimt metų.