Kas rūpinasi, kad parduotuvėje rastumėte tai, ko ieškote?

Užėjus į parduotuvę, kurioje akys raibsta nuo gausybės įvairiausių prekių, retai susimąstoma, kokį kelią nuo gamintojo iki parduotuvės lentynos šios prekės nukeliavo. Dar rečiau pagalvojama apie žmones, kurie rūpinasi, kad jų niekada lentynose netrūktų ir klientai visada rastų tai ko jiems reikia.

Maxima“ prekybos tinkle su daugiau nei 3000-iais įvairiausių Lietuvos ir užsienio tiekėjų dirba Tiekimo grandinės ir efektyvumo departamentas, kurio darbuotojai rūpinasi prekių kelione nuo tiekėjo iki galutinio vartotojo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Maxima“ prekybos tinkle su daugiau nei 3000-iais įvairiausių Lietuvos ir užsienio tiekėjų dirba Tiekimo grandinės ir efektyvumo departamentas, kurio darbuotojai rūpinasi prekių kelione nuo tiekėjo iki galutinio vartotojo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Maxima“ prekybos tinkle su daugiau nei 3000-iais įvairiausių Lietuvos ir užsienio tiekėjų dirba Tiekimo grandinės ir efektyvumo departamentas, kurio darbuotojai rūpinasi prekių kelione nuo tiekėjo iki galutinio vartotojo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Maxima“ prekybos tinkle su daugiau nei 3000-iais įvairiausių Lietuvos ir užsienio tiekėjų dirba Tiekimo grandinės ir efektyvumo departamentas, kurio darbuotojai rūpinasi prekių kelione nuo tiekėjo iki galutinio vartotojo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prekių ir atsargų palaikymo specialistas Mintaras Adamkavičius atsakingas, kad įvairios prekės iš skirtingų Europos šalių bei Lietuvos pasiektų „Maxima“ sandėlius ir parduotuves laiku ir sklandžiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prekių ir atsargų palaikymo specialistas Mintaras Adamkavičius atsakingas, kad įvairios prekės iš skirtingų Europos šalių bei Lietuvos pasiektų „Maxima“ sandėlius ir parduotuves laiku ir sklandžiai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Maxima“ prekybos tinkle su daugiau nei 3000-iais įvairiausių Lietuvos ir užsienio tiekėjų dirba Tiekimo grandinės ir efektyvumo departamentas, kurio darbuotojai rūpinasi prekių kelione nuo tiekėjo iki galutinio vartotojo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Maxima“ prekybos tinkle su daugiau nei 3000-iais įvairiausių Lietuvos ir užsienio tiekėjų dirba Tiekimo grandinės ir efektyvumo departamentas, kurio darbuotojai rūpinasi prekių kelione nuo tiekėjo iki galutinio vartotojo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jun 26, 2016, 12:29 PM, atnaujinta May 20, 2017, 3:26 PM

Maxima“ prekybos tinkle su daugiau nei 3000-iais įvairiausių Lietuvos ir užsienio tiekėjų dirba Tiekimo grandinės ir efektyvumo departamentas, kurio darbuotojai rūpinasi prekių kelione nuo tiekėjo iki galutinio vartotojo. Vienas iš jų – prekių ir atsargų palaikymo specialistas Mintaras Adamkavičius, kuris įmonėje atsakingas, kad įvairios prekės iš skirtingų Europos šalių bei Lietuvos pasiektų „Maxima“ sandėlius ir parduotuves laiku ir sklandžiai.

„Gal iš pirmo žvilgsnio mano darbo pobūdis skamba paprastai, tačiau tai yra išties sudėtingas ir daug atsakomybės bei analitinio mąstymo reikalaujantis darbas, kuris sujungia įvairiausius įmonėje vykstančius procesus – nuo kasdienio bendravimo su tiekėjais iki klientų poreikių numatymo kartais net keliems mėnesiams į priekį. Mums svarbiausia, kad lentynose niekada netrūktų prekių, jos būtų šviežios ir geriausios kokybės“, – apie savo darbo specifiką pasakoja Mintaras.

Kaip atrodo prekių ir atsargų palaikymo specialisto diena?

„Maxima“ Prekių likučių palaikymo grupėje dirba 10 žmonių, kurių kiekvienas tiesiogiai bendrauja vidutiniškai su 100 Lietuvos ir užsienio tiekėjų.

„Kiekvieną rytą stebime esamą kiekvienos prekės likutį ir analizuojame vakarykštės dienos neatitikimus, tokius kaip nepristatytos prekės. Kasdien atsižvelgdami į sezoniškumą, artėjančias šventes ar net oro temperatūrą prognozuojame prekių poreikius. Prieš šventes ir savaitgalius prekių atsargas sandėlyje ir parduotuvėse gerokai pasididiname, kadangi siekiame, kad klientai mūsų parduotuvių lentynose visuomet rastų tai, ko jiems reikia“, – pasakoja M. Adamkavičius.

Pasak Mintaro, šiuo metu ypač didelis dėmesys skiriamas vandeniui, gaiviesiems bei silpniems alkoholiniams gėrimams, įvairiems užkandžiams, prekėms, be kurių neįsivaizduojame išvykų gamtoje. Taip pat likučių palaikymo specialistas visada turi užtikrinti, kad prekių judėjimas būtų optimalus ir klientų poreikiai atitiktų sandėliuose esančių prekių likučius. Dirbant su Lietuvos tiekėjų prekėmis, jų likutis sandėlyje turi būti ypač mažas, tačiau pakankamas, kitaip tariant, kad poreikių ir likučio santykis būtų optimalus, o prekės – geriausios kokybės. Tiesa, prekių iš užsienio rezervas sandėliuose įprastai būna kur kas didesnis dėl ilgesnio pristatymo laiko.

Ką perkame daugiausiai?

Daugiausiai prekių į „Maxima“ sandėlius atkeliauja didžiųjų metų švenčių laikotarpiu – prieš Kalėdas ir Velykas. Prieš Kalėdas didesniais kiekiais vežamos įvairiausios pramonės prekes, namų dekoras bei maisto produktai, kurie neatsiejami nuo lietuvių šventinio stalo. Vien kalėdinių puošmenų ir atributikos į „Maxima“ parduotuves prieš šią šventę kasdien atkeliauja apie 1500 palečių, o tai net 450 tonų įvairiausių prekių!

„Kai tinkle skelbiamos įvairios akcijos ir nuolaidos, užsakome kur kas didesnius prekių kiekius. Akcijos „Maxima“ prekybos tinkle kuriamos atsižvelgiant į sezoniškumą, periodiškumą ir konkurencinę aplinką. Apie jas mes sužinome vieni iš pirmųjų, tad galime užtikrinti, kad akcijų metų parduotuvėse būtų pakankamas kiekis akcijuojamų prekių“, – sakė prekių atsargų valdymo specialistas.

Kaip ir kiekviename darbe taip ir šiame pasitaiko ir nesklandumų, su kuriais likučių palaikimo specialistas stengiasi susitvarkyti kaip įmanoma greičiau, nes bet koks nukrypimas nuo įprastų darbo procesų gali lemti tai, kad prekės parduotuvių lentynas pasiekia vėliau, nei buvo planuota.

„Pasitaiko labai daug įvairiausių situacijų: informacijos stoka, atvežto prekių kiekio ir kiekio, nurodyto dokumentuose, neatitikimai, pažeistos prekės, vėluojantys dokumentai ar net pačios prekės gamyba. Kadangi yra prekių, kurias užsakome ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos ar Estijos „Maxima“ parduotuvėms, šias problemas turime išspręsti operatyviai ir užtikrinti, kad prekės kaip įmanoma greičiau pasiektų mūsų sandėlius ir būtų paskirstytos parduotuvėms. Būna dienų, kai stresinių situacijų būna itin daug, tačiau kur jų nebūna! Nepasiduodame ir siekiame vieno tikslo – kad visi klientų poreikiai būtų patenkinti“, – pasakojoprekių atsargų valdymo specialistas.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.