Maždaug pusė rajoninių autobusų stočių laukia rekonstrukcijos

Atkūrus nepriklausomybę pasisekė

Lietuvoje nėra nė vienos autobusų stoties, kurios būklė būtų avarinė. Iš 51 stoties pastato iki šiol rekonstruota apie pusę.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvoje nėra nė vienos autobusų stoties, kurios būklė būtų avarinė. Iš 51 stoties pastato iki šiol rekonstruota apie pusę.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 5, 2016, 10:21 AM, atnaujinta May 19, 2017, 8:41 PM

„Lietuvoje nėra nė vienos autobusų stoties, kurios būklė būtų avarinė. Iš 51 stoties pastato iki šiol rekonstruota apie pusę. Pastatai dažniausiai atnaujinami ten, kur jie gali būti sujungiami su prekybos centrais (pavyzdžiui, „Iki“ ar „Maxima“) arba turgavietėmis. Žinome, jog kai kuriuose miestuose, pavyzdžiui, Visagine, verkiant reikia naujų stočių, bet joms labai sunku rasti vietą, nes dauguma sklypų privatizuoti, neadekvačiai brangūs“, – dienraščiui pažymėjo A.Trilupaitis

Trumpiausias kelias atlikti autobusų stočių remontą, pasak jo, yra rekonstrukcijai naudoti Europos Sąjungos (ES) lėšas. Panevėžio autobusų parko vadovas Rimantas Petukauskas tvirtino, kad tokios paramos skyrimo reikalus autobusų stotims pagerinti įmanoma per jungtines su savivaldybėmis veiklos sutartis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.