„Wizz Air“ lėktuvas ilgai negalėjo pakilti iš Vilniaus

Trečiadienį smarkiai keisti planus teko keleiviams, susiruošusiems skristi iš Vilniaus į Malmės miestą Švedijoje.

„Wizz Air“ keleiviai trečiadienį 6 valandą laukė skrydžio į malmę.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
„Wizz Air“ keleiviai trečiadienį 6 valandą laukė skrydžio į malmę.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 6, 2016, 1:38 PM, atnaujinta May 19, 2017, 5:20 PM

Bendrovės „Wizz Airlėktuvas „Airbus 320“ iš Vilniaus turėjo pakilti 7 valandą ryte, tačiau vidurdienį dar nebuvo pajudėjęs.

Įmonės Lietuvos oro uostai atstovai pranešė, kad taip nutiko dėl techninių priežasčių, tačiau išsamiau situacijos nekomentavo.

„Wizz Air“ atstovai kartojo tikslinantys informaciją, tačiau taip ir nepateikė tikslesnių žinių apie nesklandumus.

Lėktuvas pakilo tik apie 13 valandą.

Gabor Vasarhelyi „Wizz Air“ komunikacijos vadybininkas:

„Avialinijų bendrovės „Wizz Air“ skrydis (nr. W6 8075) iš Vilniaus į Malmę patyrė kelių valandų vėlavimą dėl neplanuotos, bet būtinos orlaivio techninės apžiūros. 12:45 val. lėktuvas jau galėjo tęsti skrydį, tad išvyko iš Vilniaus oro uosto.

„Wizz Air“ darė viską, kad tokioje situacijoje nukentėjusiais keleiviais būtų pasirūpinta pagal kompanijos politiką bei ES teisės aktus: keleiviams suteikti maisto talonai užkandžiams oro uoste.

Apgailestaujame ir atsiprašome savo keleivių dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetu.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.