Nusibosta laukti autobuso? Vilniečiams pasiūlyta išeitis

Vilniuje įrengtos interaktyvios visuomeninio transporto stotelės, kuriose populiariausių maisto produktų ir buitinių prekių galima nusipirkti tiesiog laukiant savo autobuso ar troleibuso. Pirmoji šalyje tokią paslaugą pasiūlė maisto ir kasdienio vartojimo prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“.

Vilniaus visuomeninio transporto stotelės virto virtualiomis parduotuvėmis.<br>Bendrovės nuotr.
Vilniaus visuomeninio transporto stotelės virto virtualiomis parduotuvėmis.<br>Bendrovės nuotr.
Virtualios „Barboros“ parduotuvės skirtingose sostinės visuomeninio transporto stotelėse veiks visą vasarą – iki rugsėjo pradžios.<br>Bendrovės nuotr.
Virtualios „Barboros“ parduotuvės skirtingose sostinės visuomeninio transporto stotelėse veiks visą vasarą – iki rugsėjo pradžios.<br>Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 12, 2016, 4:06 PM, atnaujinta May 19, 2017, 2:38 AM

Kaip visa tai veikia? Stoteles puošia prekės su brūkšniniais kodais, kuriuos, nuskenavus „Barboros“ mobiliojoje programėlėje esančiu skeneriu, galima susidėti būtiniausių pirkinių krepšelį ir gauti jį jums patogiu laiku nurodytu adresu. Iš viso visuomeninio transporto stotelėse galima rasti kiek daugiau nei 50 populiariausių – dažniausiai į „Barboros“ pirkėjų krepšelius patenkančių, prekių. Trūkstamas prekes į pirkinių krepšelį galima įsidėti įprasta tvarka pasinaudojant mobiliąja programėle.

Virtualios „Barboros“ parduotuvės skirtingose sostinės visuomeninio transporto stotelėse veiks visą vasarą – iki rugsėjo pradžios. Iš viso tokios parduotuvės skirtingu laiku bus įrengtos 9 Vilniaus visuomeninio transporto stotelėse. Šiuo metu mieste galima rasti 8 tokias virtualias parduotuves.

„Yra tekę matyti panašių dalykų užsienyje, tik ten buvo galima panašiu principu įsigyti drabužių. Tik ką skenuodama brūkšninius kodus užsisakiau produktų, kurių man reikia vakarienei paruošti. Taigi, sutaupiau apie valandą laisvalaikio, kurį galėsiu skirti šeimai“, – džiaugiasi virtualią parduotuvę išbandžiusi vilnietė Rūta.

Užteks 10 minučių

Skaičiuojama, kad apsipirkti „Barboroje“ klientui įprastai užtenka apie 10-15 minučių. Panašiai kas tiek laiko važiuoja ir to paties maršruto visuomeninis transportas.

Prekes „Barbora“ paprastai savo pirkėjams pristato dar tą pačią užsakymo pateikimo dieną, o, kad apsipirkimas būtų dar patogesnis, pageidaujamą pristatymo laiką pirkėjai gali pasirinkti valandos intervalu.

„Pernai klientams pristatyta „Barboros“ mobilioji programėlė, suteikia galimybę prekes patogiai užsisakyti ir nusipirkti naudojantis išmaniuoju telefonu, tačiau skenuojant brūkšninius kodus apsipirkimo procesą galima dar labiau sutrumpinti – ypač jei žmogaus didžiąją krepšelio dalį sudaro populiariausios prekės. Patogu ir tai, kad apsipirkti galima laukiant autobuso ar troleibuso – efektyviai išnaudojamas gali būti ir šis laikas“, – pabrėžia „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Šiuo metu apie 25 proc. pirkimų „Barboros“ elektroninėje parduotuvėje yra atliekami mobiliaisiais įrenginiais. „Vasarą šis skaičius dar labiau išauga, nes pirkėjai dar labiau nei įprastai taupo laiką, jį verčiau skirdami ne vaikščiojimui tarp parduotuvių lentynų, o aktyviam poilsiui“, – pastebi T. Kibildis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.