Siuntų savitarnos terminalai „lūžta“ nuo internetinių pirkinių

Siuntų savitarnos terminalai,

Papildomai eiti į paštą ar laukti į namus atvykstančio kurjerio – apsiperkančiajam internetu yra asmeninio laiko švaistymas.<br>P.Mantauto nuotr.
Papildomai eiti į paštą ar laukti į namus atvykstančio kurjerio – apsiperkančiajam internetu yra asmeninio laiko švaistymas.<br>P.Mantauto nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 18, 2016, 12:34 PM, atnaujinta May 18, 2017, 1:31 PM

„Turime pastebėti, kad elektroninė prekyba iš esmės keičia pirkėjo elgseną ir psichologiją. Galimybė internetu apsipirkti sau patogiu metu, pavyzdžiui, anksti ryte prieš darbo pradžią ar vėlai naktį, reikalauja, kad ir įsigyto pirkinio atsiėmimas būtų toks pat lankstus kaip ir jo įsigijimas.

Papildomai eiti į paštą ar laukti į namus atvykstančio kurjerio – apsiperkančiajam internetu yra asmeninio laiko švaistymas. Žmogus šiandien kaip niekad brangina ir planuoja savo laiką, todėl visą parą veikiantys siuntų savitarnas terminalai, kurie leidžia siuntą su elektroninėje parduotuvėje įsigytais pirkiniais atsiimti sau parankiu metu, yra vienas iš perspektyviausių elektroninės prekybos kanalų“, – pažymėjo siuntų savitarnos terminalų LP EXPRESS veiklą vykdančios Lietuvos pašto patronuojamosios įmonės „Baltic Post“ vadovas Juozas Buitkus.

Šių metų pradžioje Lietuvos pašto užsakymu tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ atliktas Lietuvos gyventojų pirkimo internetu įpročių tyrimas parodė, kad yra trys pagrindiniai veiksniai, lemiantys pirkimą internetu: maža prekių kaina (68 proc.), patogumas (63 proc.) ir galimybė apsipirkti tinkamu laiku (62 proc.). Svarbiausiais elektroninės parduotuvės pasirinkimo kriterijais respondentai išskyrė: elektroninės parduotuvės patikimumą (91 proc.), išsamiai ir aiškiai pateiktą prekių aprašymą (90 proc.), mažas kainas (86 proc.), gausų prekių asortimentą (86 proc.), greitą pirkinių pristatymą (83 proc.).

„Net 8 iš 10 respondentų nurodė, kad renkantis elektroninę parduotuvę svarbus kriterijus – galimų siuntos pristatymo alternatyvų pasirinkimas (paštas, kurjerių tarnyba ar siuntų savitarnos terminalas). Tai darsyk įrodo, kad nūdienos pirkėjas nori būti savarankiškas ir pats spręsti bei pasirinkti sau patogiausią pirkinių pristatymo būdą“, – pabrėžė J. Buitkus.

Tyrime apklausti respondentai nurodė, kad jiems daugiausia internetu įsigytas prekes yra tekę atsiimti patiems iš pašto. Tačiau šį siuntų atsiėmimo būdą priimtiniausiu laiko tik 8 proc. respondentų. Penktadaliui respondentų priimtinas yra siuntų pristatymas per kurjerius, kurių paslaugomis yra naudojęsi mažiau nei pusė apklaustųjų, kurie apsiperka internetu. Tuo tarpu 50 proc. respondentų nurodė, kad pirkinius yra atsiėmę per siuntų savitarnos terminalus. 17 proc. apklaustųjų šį būdą laiko priimtiniausiu atsiimti internetu pirktas prekes.

Iš visų LP EXPRESS terminalais siųstų siuntų daugiau nei 80 proc. yra elektroninės prekybos pardavėjų siunčiamos prekių siuntos pirkėjams. Šalies gyventojai per savitarnos terminalus pasirenka atsiimti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio internetinėse parduotuvėse įsigytus pirkinius, kurie įprastai siunčiami paštu. Per Lietuvos paštą gautų siuntų nukreipimas į savitarnos terminalus šiemet išaugo beveik trečdaliu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kokių klausimų vengia prezidentas G. Nausėda?