Lietuvio šašlykais jau nenustebinsi – jie nori kai ko daugiau

Lietuviai mėsai tampa vis išrankesni. Jos tiekėjai turi nuolat pirkėjus lepinti naujovėmis, o kiekvienas toks bandymas – abiejų pusių pastangų reikalaujančios derybos su prekybos centrais. Šie savo ruožtu pastebi – lietuviai mėsai tampa vis išrankesni.

Įvesti naują produktą į rinką – nelengva, tačiau būtina, mat lietuviams įprastų mėsos produktų nebe užtenka: „Pirkėjas darosi vis išrankesnis, jam nebeužtenka tradicinių skonių ir gaminių“, – sakė L.Kižinienė.<br>D.Umbraso nuotr.
Įvesti naują produktą į rinką – nelengva, tačiau būtina, mat lietuviams įprastų mėsos produktų nebe užtenka: „Pirkėjas darosi vis išrankesnis, jam nebeužtenka tradicinių skonių ir gaminių“, – sakė L.Kižinienė.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Tradiciniais šašlykais jau nieko nenustebinsi. Šalia jų lietuviai ieško ir jautienos didkepsnių ar net specialių jautienos paplotėlių mėsainiams.<br>D.Umbraso nuotr.
Tradiciniais šašlykais jau nieko nenustebinsi. Šalia jų lietuviai ieško ir jautienos didkepsnių ar net specialių jautienos paplotėlių mėsainiams.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Tradiciniais šašlykais jau nieko nenustebinsi. Šalia jų lietuviai ieško ir jautienos didkepsnių ar net specialių jautienos paplotėlių mėsainiams.<br>D.Umbraso nuotr.
Tradiciniais šašlykais jau nieko nenustebinsi. Šalia jų lietuviai ieško ir jautienos didkepsnių ar net specialių jautienos paplotėlių mėsainiams.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Įvesti naują produktą į rinką – nelengva, tačiau būtina, mat lietuviams įprastų mėsos produktų nebe užtenka: „Pirkėjas darosi vis išrankesnis, jam nebeužtenka tradicinių skonių ir gaminių“, – sakė L.Kižinienė.<br>D.Umbraso nuotr.
Įvesti naują produktą į rinką – nelengva, tačiau būtina, mat lietuviams įprastų mėsos produktų nebe užtenka: „Pirkėjas darosi vis išrankesnis, jam nebeužtenka tradicinių skonių ir gaminių“, – sakė L.Kižinienė.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.<br>D.Umbraso nuotr.
Įvesti naują produktą į rinką – nelengva, tačiau būtina, mat lietuviams įprastų mėsos produktų nebe užtenka: „Pirkėjas darosi vis išrankesnis, jam nebeužtenka tradicinių skonių ir gaminių“, – sakė L.Kižinienė.<br>D.Umbraso nuotr.
Įvesti naują produktą į rinką – nelengva, tačiau būtina, mat lietuviams įprastų mėsos produktų nebe užtenka: „Pirkėjas darosi vis išrankesnis, jam nebeužtenka tradicinių skonių ir gaminių“, – sakė L.Kižinienė.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Gintarė Valentinaitienė

Aug 2, 2016, 7:35 AM, atnaujinta May 17, 2017, 3:56 AM

„Tiekėjų ir prekybos centrų bendradarbiavimas – nuolatinis dialogas ir derybos. Abi pusės yra suinteresuotos gerais pardavimais bei patenkintais pirkėjais, todėl dirbame kartu“, – apie bendradarbiavimą su prekybos tinklu „Maxima“ pasakojo mėsos perdirbimo įmonės „Biovela“ komunikacijos vadovė Lina Kižinienė.

Nuolatinis darbas

Dūkštose, Mėsos perdirbimo įmonėje „Biovela“, nuolat verda darbas. Nors čia gaminama tik dalis produkcijos – virtos mėsos dešros ir dešrelės – į pastatą ir iš jo nuolat kursuoja sunkvežimiai su prekėmis.

Mažiau nei para – tiek laiko reikia, kad dešrelės būtų išvirtos ir pristatytos į prekybos centrus.

„Mes stengiamės, kad gaminiai pas mus kuo trumpiau užsibūtų. Paruošiame ir iškart į automobilius ir prekybos centrus. Laikyti mėsa pas mus ar prekybos centruose – paprasčiausiai neapsimoka“, – pasakojo „Biovelos“ atstovė L.Kižinienė.

Dešrelių, kurių tikisi prekybos centras, kiekį įmonei užtenka sužinoti prieš vieną dieną – pagaminama produkcija iš karto pristatoma į prekybos centrus.

Tačiau taip ne su visomis prekėmis. „Kai kurių gaminių paruošimas užtrunka iki 2 mėnesių. Pavyzdžiui, jautienos brandinimas pas mus vyksta 21 dieną, todėl mums itin svarbus planavimas“, – sakė L.Kižinienė.

Tuomet ir pasideda derybos: „“Maxima“ prašo vienų kiekių, mes įsivertinę gamybos efektyvumą, siūlome kitus kiekius ir visada kartu randame kompromisą“.

Šviežiai mėsai išbandymas kas savaitę

Jau paruoštų mėsos gaminių kelias į „Maximą“ nedaug skiriasi nuo kitų prekių, bet šviežiai mėsai taikomi visai kitokie reikalavimai – ji turi būti tinkamai paruošta, supjaustyta, tiekėjai turi atitikti įvairius kokybės bei kitus reikalavimus.

„Esame atsirinkę tiekėjus, kurie šiuos reikalavimus atitinka. Yra ir smulkesnių tiekėjų, pavyzdžiui ūkininkų, kurių produkcijos galima rasti mūsų prekybos centruose. Jie gana smulkūs, tad taikome jiems šiek tiek išskirtines sąlygas, kad galėtų lengviau papulti į lentynas“, – pasakojo „Maximos“ komercijos departamento mėsos gaminių grupės vadovė Žydrė Baskutytė.

Tiekėjams išbandymai vyksta kas savaitę: „Maždaug kartą per savaitę visus tiekėjus konkursuojame, nes mėsos kainos nuolat šiek tiek kinta, ir atsirenkame kelis, kurie tą savaitę aptarnauja skirtingus regionus.“

Paprastai vienu metu „Maximos“ parduotuvėms mėsą tiekia 5-7 didieji tiekėjai ir keletas smulkiųjų.

Nuspėti pirkėjus – nelengva

L.Kižinienės teigimu, bendravimas su prekybos centru įmonei labai svarbus: „Jei netinkamai parinktume produkcijos kiekius, tai arba baigtųsi nuostoliais mums, arba tuščiomis prekybos centro lentynose“.

Kai kurie „Biovelos“ gaminiai – seniai pirkėjų pažįstami ir mėgiami. „Efektyviausi gamybos kiekiai čia jau seniai yra sutarti ir jais nuolat vadovaujamasi.

Mes žinome, kiek planuoti gaminti, koks maždaug užsakymas ateis iš „Maximos“, o „Maxima“ žino mūsų galimybes ir pažįsta pirkėjus“, – pasakojo L.Kižinienė.

Kitaip yra su naujais produktais, gulančiais į parduotuvių lentynas: „“Maxima“ dar nežino, kiek pirkėjų rinksis šį gaminį, o mes dar nežinome, kokiais kiekiais gaminti.“

Tuomet vyksta produkto testavimas – vertinamas produktas, stebimas pirkėjų elgesys ir jų reakcija.

„Svarbu, kad naujo produkto įvedimo į rinką metu abi pusės stengiasi identifikuoti kylančias problemas, kurias sprendžia realiu laiku. Tik aktyviai bendradarbiaudami galime patenkinti net išrankiausio pirkėjo lūkesčius“, – sakė L.Kižinienė.

„Biovelos“ atstovė pripažino, kad kartais pirkėjų naujas produktas nesuvilioja dėl savo skonio, o kartais sėkmingai prekybai trukdo tik jo įpakavimas – svarbu pastebėti ir atpažinti, dėl kokių priežasčių pardavimai nevyksta taip gerai, kaip norėtųsi.

Lietuviai – vis išrankesni

Įvesti naują produktą į rinką – nelengva, tačiau būtina, mat lietuviams įprastų mėsos produktų nebe užtenka: „Pirkėjas darosi vis išrankesnis, jam nebeužtenka tradicinių skonių ir gaminių“, – sakė L.Kižinienė.

Tradiciniais šašlykais jau nieko nenustebinsi. Šalia jų lietuviai ieško ir jautienos didkepsnių ar net specialių jautienos paplotėlių mėsainiams.

„Biovelos“ atstovės teigimu, vis labiau auga vytintų dešrų vartojimas – vieni jas atranda dėl skonio, kiti pirkėjai sieja jas sus sveikesniu pasirinkimu.

„Apskritai, pirkėjai šiandien gali ir nori mokėti daugiau už kokybišką mėsą. Tai juntama visose prekių kategorijose“, – sakė L.Kižinienė.

Ž.Baskutytė taip pat pasakojo, kad nors tarp lietuvių vis dar populiariausia kiauliena ir vištiena, vis dažniau pirkėjai žvalgosi į jautieną ar net brandintą jautieną: „Brandinta jautiena yra kitas produktas nei jautiena – skiriasi jos gamyba, skonis, konsistencija ir kaina. Tai žmonės, kurie jau pirkdavo jautieną, dabar vis dažniau perka brangesnę, bet geresnę brandintą jautieną.“

Jei šaltuoju sezonu daugiau vartotojų valgo namuose ir išauga virtų, paruoštų vartoti gaminių pardavimai, tai vasara – keptos mėsos laikas, kepimui skirtų produktų pardavimai šiuo metu išauga bent 5 kartus.

„Tiesa, jautienos paplotėliai, jautienos didkepsniai ar šašlykai yra vartojami ir šaltuoju metų laiku, namuose“, – pridėjo L.Kižinienė.

„Maximos“ atstovė Ž.Baskutytė pastebi, kad lietuviai vis dažniau perka pjaustytus mėsos gaminius po kelis šimtus gramų ir įvairius mėsos užkandžius: „Šios prekės vis dar turi gana siaurą pirkėjų ratą, bet šiame segmente pastebimas didžiausias augimas, prasidėjęs dar pernai vasarą.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.