Kur slypi „Giorgio Armani“ sėkmės paslaptis?

Diversifikuotas produktas ir nuolat plečiamos veiklos sritys tapo mados namų „Giorgio Armani S.p.a.“ stipriausia puse.

Diversifikuotas produktas ir nuolat plečiamos veiklos sritys tapo mados namų „Giorgio Armani S.p.a.“ stipriausia puse.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Diversifikuotas produktas ir nuolat plečiamos veiklos sritys tapo mados namų „Giorgio Armani S.p.a.“ stipriausia puse.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Sportinių drabužių linija „EA7 Emporio Armani“ pasirodė 2010 metas ir buvo pristatyta Milano mados savaitės metu.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Sportinių drabužių linija „EA7 Emporio Armani“ pasirodė 2010 metas ir buvo pristatyta Milano mados savaitės metu.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Giorgio Armani S.p.a.“ – viena iš nedaugelio bendrovių, kurią iki šiol visiškai kontroliuoja įkūrėjas, 81 metų G.Armanis.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Giorgio Armani S.p.a.“ – viena iš nedaugelio bendrovių, kurią iki šiol visiškai kontroliuoja įkūrėjas, 81 metų G.Armanis.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„EA7 Emporio Armani“ rengia Italijos olimpinę rinktinę.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„EA7 Emporio Armani“ rengia Italijos olimpinę rinktinę.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Aug 6, 2016, 2:01 PM, atnaujinta May 16, 2017, 5:04 PM

Sportinės aprangos kolekcijos papildo įprastas rūbų ir aksesuarų kolekcijas, o 2010 metais pradėti gaminti ir baldai.

Prieš 41 metus Italijoje įkurta kompanija, „Giorgio Armani“ laikoma vienais brangiausių mados namų, gaminančių rūbus, aksesuarus bei kvepalus. Pernai metais grupės pajamos siekė 2,65 mlrd. dolerių. O bendrasis pelnas iš pagrindinės veiklos siekė 513 mln. dolerių, rašo rbc.ru.

Įvairios sritys

Tokių rezultatų priežastis – maksimaliai diversifikuota produkcija bei veiklos plėtimas.

Štai 2000 metais buvo pristatyta baldų bei namų aksesuarų linija, tuo pačiu pavadinimu sukurtas ir padalinys, kuriantis interjerus. 2005 metais pasirašyta sutartis su „Emaar Properties“ ir sukurtas tarptautinis viešbučių tinklas po vardu „Armani“.

Italų konditerijos bendrovė „Venchi“ leidžia desertus „Armani/Dolci“. Nedidelė verslo dalis tenka gėlių parduotuvėms „Armani/Fiori“. Didelę pelno dalį, be abejo, atneša rūbų pardavimai. Taip pagrindinis „Giorgio Armani“ ir kitų mados namų, tokių kaip „Prada“ ar „Louis Vuitton“ skirtumas, kur verslo modelis paremtas aksesuarų pardavimu.

„Giorgio Armani“ pozicionuoja save kaip elegantiškų, formalių ir kasdienių, kostiumėlių ir trikotažinės aprangos gamintojus. Nuo šių metų bendrovė atsisakė naudoti tikrus kailius ir odą.

„Aš džiaugiuosi galėdamas pranešti, kad „Armani Group“ atsisako naudoti gyvūnų kailius rūbų gamybai. Technologinis progresas suteikia daug alternatyvų. Mes nusprendėme judėti į priekį, skirdami dėmesį aplinkos ir gyvūnų saugojimui“, – sakė Giorgio Armani.

Prekės ženklas „Armani Collezioni“ skirtas tiems, kurie vertina „Giorgio Armani“, bet jiems šis prekinis ženklas per brangus. Šio prekės ženklo produktų kainos yra 20 proc. mažesnės nei pagrindinės bendrovės gaminių.

Visoms amžiaus kategorijoms

Emporio Armani“ prekinis ženklas buvo sukurtas 25-35 metų vyrams ir moterims. Rūbai išsiskiria drąsiomis formomis, spalvų palete ir šiuolaikiškomis medžiagomis.

1981 metais įkurtas „Armani Jeans“ skirtas jaunai 18-30 metų auditorijai. Didžiąją kolekcijų dalį sudaro kasdieniai drabužiai: džinsai, marškinėliai, trikotažas, sportiniai bateliai.

„Armani Exchange“, pirmąkart pasirodžiusi 1991 metais, viena iš įperkamiausių drabužių linijų. Visgi, vienas tokios kolekcijos daiktas įprastai kainuos daugiau kaip 100 dolerių.

„Armani Junior“ – drabužių linija vaikams ir paaugliams. „Armani Prive“ – moteriškų rūbų linija, jie pasiųti pagal užsakymą, yra rankų darbo. Šių rūbų pristatymai vyksta du kartus per metus – prieš Paryžiaus mados savaitę.

Rengia Italijos rinktinę

Sportinių drabužių linija „EA7 Emporio Armani“ pasirodė 2010 metais ir buvo pristatyta Milano mados savaitės metu. Šios linijos partnerė – bendrovė „Reebok“, valdoma „Adidas“.

Pritraukti potencialius pirkėjus mėginama madingomis sportinėmis formomis, aukštų technologijų medžiagomis, naujais sprendimais rūbų ir avalynės srityje.

„Mūsų laikais sportinė apranga užima vis svarbesnę vietą vyrų ir moterų spintose. Aš noriu pasiūlyti mūsų klientams galimybę nešioti ne tik patogius, bet ir estetiškus, kokybiškus drabužius. Mano bendradarbiavimas su „Reebok“ parodo šios koncepsijos vystymą“, – sakė G.Armani.

Nuo 2012 metų bendrovė rengia Italijos olimpinę rinktinę. Į sportinės aprangos kolekciją įeina treniruočių kostiumai, marškiniai, sportbačiai ir net akiniai nuo saulės.

„Giorgio Armani S.p.a.“ – viena iš nedaugelio bendrovių, kurią iki šiol visiškai kontroliuoja įkūrėjas, 81 metų G.Armanis. Iki šiol jokie įvaizdžio ir komerciniai klausimai negali būti sprendžiami be jo sutikimo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.