Planai sukurti okupuotame Kryme oro bendrovę, kuri turėtų rusiškų lėktuvų Tu-154 parką, strigo. Skrydžius norėta pradėti rugpjūtį. Kaip rašo gazeta.ru, aviacijos ekspertai abejoja, kad toks projektas galėtų būti sėkmingas: rinkoje nėra tiek Tu-154, nėra ir pakankamai pilotų, galinčių jais skraidyti, deramai neišplėtota ir infrastruktūra. O ir ekonominis oro bendrovės modelis ekspertams kelia dvejonių.
Krymo vadovybė liepos pabaigoje nusiuntė laišką „Rosaviacijai“ prašydama palaikyti Krymo oro bendrovės sukūrimo projektą. Tačiau jokių dokumentų, reikalingų siekiant vežėjo pažymėjimo ar licencijos, kontrolės institucijai nepateikta. „Rosaviacija“ portalui gazeta.ru patvirtino tokį laišką gavusi, tačiau ar ketina imtis kokių nors veiksmų, nekomentavo.
Projektas sukurti oro bendrovę „Rusič“, kuri turėtų aštuonis Tu-154 lėktuvus, viešai pristatytas šiemet birželio pabaigoje Aluštoje vykusiame susisiekimo forume. Pagal planą, oro bendrovė iš Simferopolio oro uosto turėtų skraidinti beveik į visus Rusijos miestus, kuriuose gyvena per milijoną gyventojų. Taip pat buvo numatyti užsakomieji reisai į Vietnamą, Kiniją ir Tailandą.
Planuojama, kad šį projektą turėtų būti finansuojamais vartotojų bendruomenių „Aviator“ ir „Krymo kurortai“ investuotojų lėšomis. Skaičiuota, kad pirminiam etapui reikėtų 500 mln. rublių. Skelbiama, kad trečdalis sumos jau buvo surinkta.
Parengė Aida Murauskaitė