„McDonald's“ atšaukia milijonus apyrankių po skundų dėl nudegimų

„McDonald's“ paskelbė viešą atsiprašymą.

Greitojo maisto tinklas visoje Šiaurės Amerikoje pardavė per 32 mln. maisto rinkinių su plastikinėmis „Step-It“ apyrankėmis.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Greitojo maisto tinklas visoje Šiaurės Amerikoje pardavė per 32 mln. maisto rinkinių su plastikinėmis „Step-It“ apyrankėmis.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 26, 2016, 2:01 PM, atnaujinta May 14, 2017, 8:38 PM

Šis greitojo maisto tinklas visoje Šiaurės Amerikoje pardavė per 32 mln. maisto rinkinių su plastikinėmis „Step-It“ apyrankėmis.

Vartojimo prekių saugos komisija (Consumer Product Safety Commission, CPSC) paragino klientus „kuo greičiau pašalinti nuo vaikų atšauktas apyrankes“.

McDonald's“ paskelbė viešą atsiprašymą.

Apyrankės buvo reklamuojamos kaip priemonės, skatinančios ir matuojančios aktyvų gyvenimo būdą. Viena skaičiuoja, kiek žingsnių jos šeimininkas nueina, kita žybčioja, kai jos nešiotojas vaikšto.

CPSC teigė, kad „McDonald's“ platino apyrankes visose JAV ir Kanadoje rugpjūčio 9-17 dienomis. Buvo sulaukta daugiau kaip 70 klientų nusiskundimų dėl odos sudirginimo bei kelių skundų dėl pūslelių atsiradimo.

Grąžinusiems apyrankes į „McDonald's“ bus pasiūlytas žaisliukas ir jogurto tūbelė arba obuolio griežinėliai pasirinktinai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.