Šis greitojo maisto tinklas visoje Šiaurės Amerikoje pardavė per 32 mln. maisto rinkinių su plastikinėmis „Step-It“ apyrankėmis.
Vartojimo prekių saugos komisija (Consumer Product Safety Commission, CPSC) paragino klientus „kuo greičiau pašalinti nuo vaikų atšauktas apyrankes“.
„McDonald's“ paskelbė viešą atsiprašymą.
Apyrankės buvo reklamuojamos kaip priemonės, skatinančios ir matuojančios aktyvų gyvenimo būdą. Viena skaičiuoja, kiek žingsnių jos šeimininkas nueina, kita žybčioja, kai jos nešiotojas vaikšto.
CPSC teigė, kad „McDonald's“ platino apyrankes visose JAV ir Kanadoje rugpjūčio 9-17 dienomis. Buvo sulaukta daugiau kaip 70 klientų nusiskundimų dėl odos sudirginimo bei kelių skundų dėl pūslelių atsiradimo.
Grąžinusiems apyrankes į „McDonald's“ bus pasiūlytas žaisliukas ir jogurto tūbelė arba obuolio griežinėliai pasirinktinai.