Užmigusią moterį „Uber“ vairuotojas pavežiojo už 100 eurų

Už kelionę, kuri turėjo trukti 5 minutes, Londone gyvenanti moteris „Uber“ vairuotojui turėjo sumokėti 85 svarus (100 eurų). Pasirodo, jai užsnūdus vairuotojas nusprendė šiek tiek pailginti maršrutą ir mieste apsuko nemenką ratą, praneša „Independent“.

Kompanija žiniasklaidai teigė, kad dabar aiškinasi, kodėl moters kelionė truko taip ilgai, bet įtaria, kad meist gal ibūti kelios gatvės tokiu apt pavadinimu ir vairuotojas tieisog susipainiojo.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Kompanija žiniasklaidai teigė, kad dabar aiškinasi, kodėl moters kelionė truko taip ilgai, bet įtaria, kad meist gal ibūti kelios gatvės tokiu apt pavadinimu ir vairuotojas tieisog susipainiojo.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 2, 2016, 4:22 PM, atnaujinta May 14, 2017, 5:15 AM

„Uber“ automobilį Hannah Warman išsikvietė, kai norėjo grįžti namo iš vakarėlio pas draugę. Įprastai kelionė pėsčiomis namo trunka 10 minučių, bet buvo naktis, todėl moteris nusprendė grįžti saugiai. Grįžo ji namo ne tik saugiai, bet dar ir brangiai.

Kelionės metu moteris užsnūdo. Prie namų vairuotojas ją pažadino, pinigus automatiškai nuskaitė nuo banko sąskaitos, ir tik ryte H.Warman suprato, kad vietoj 5 minučių jos kelionė truko pusantros valandos – vairuotojas nusprendė namo ją vežti milžinišku ratu ir suvažinėjo 35 mylias.

„Buvau šiek tiek išgėrusi, dėl to užmigau. Važiuodama jutau, kad kelionė trunka ilgiau ne įprastai, bet pamaniau, kad galbūt vairuotoja šiek tiek paklydo. Paprastai kelionė nuo draugės iki mano namų taksi trunka 5 minutes“, – pasakojo žurnalistams moteris.

Tik kitą rytą, kai sulaukė elektroninio laiško su kelionės maršrutu, ji suprato, kas iš tikrųjų įvyko. „Pirmiausia buvau šokiruota milžiniškos sumos, kurią sumokėjau. Bet dar labiau keista tai, kad pusantros valandos praleidau automobilyje ir nieko neprisiminiau“, – sakė H.Warman.

Kompanija žiniasklaidai teigė, kad aiškinasi, kodėl moters kelionė truko taip ilgai, bet įtaria, kad mieste gali būti kelios gatvės tokiu pat pavadinimu ir vairuotojas tiesiog susipainiojo.

Bet H.Warman netiki, kad tai galėjo būti klaida: „Nemanau, kad vairuotojas tiesiog suklydo. Savo istorija pasidalinau „Facebook“ ir atsirado žmonių, kuriems taip pat pasitaikė tokia situacija.“

„Uber“ grąžino moteriai sumokėtus pinigus, tačiau nebuvo labai linkę atsiprašyti – neužsiminė nieko apie vairuotoją ar jo laukiantį įspėjimą.

„Anksčiau maniau, kad galiu pasitikėti „Uber“ ir saugiai bei ramiai juo važinėtis, bet dabar tuo nebetikiu“, – nusivylusi kalbėjo H.Warman.

Parengė Gintarė Valentinaitienė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: UŽT komentarai apie pokyčius ūkio sektoriuje, darbo rinkoje