„Klasco“ tikisi perkrauti daugiau grūdų, o vežėjai negaiš eilėse

Beveik trečdalį visų į Klaipėdos uostą atgabenamų grūdų perkraunanti jūrų krovinių kompanija „Klasco“ šįmet tikisi dar geresnės sėkmės – pastatė sandėlius derliui laikyti ir tikina, kad grūdų vežėjams neteks laukti eilėse prie uosto vartų.

Laikinajame sandėlyje telpa maždaug 20 tonų grūdų. Du jau stovi, trečias – baigiamas.<br>A.Pilaitienės nuotr.
Laikinajame sandėlyje telpa maždaug 20 tonų grūdų. Du jau stovi, trečias – baigiamas.<br>A.Pilaitienės nuotr.
„Galėtume perkrauti ir daugiau grūdų, tačiau uoste – nemaža konkurencija“, – sako A.Pauža.<br>A.Pilaitienės nuotr.
„Galėtume perkrauti ir daugiau grūdų, tačiau uoste – nemaža konkurencija“, – sako A.Pauža.<br>A.Pilaitienės nuotr.
Šįmet „Klasco“ įvairioms investicijoms skyrė per 20 mln. eurų.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Šįmet „Klasco“ įvairioms investicijoms skyrė per 20 mln. eurų.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Aušra Pilaitienė

Sep 5, 2016, 1:30 PM, atnaujinta May 14, 2017, 12:51 AM

Neseniai „Klasco“ krantinėse sumontuoti du laikinieji sandėliai grūdams. Čia jau kaupiamas šiemetinis derlius. Trečias sandėlis iškils rugsėjo viduryje.

„Įdiegtos naujovės padės mums geriau ir greičiau aptarnauti klientus. Visuose sandėliuose tilps 66 tūkst. tonų grūdų. Tai – vieno „Panamax“ tipo laivo krovinys. Bendradarbiaujame su puikiais grūdų eksporto partneriais, turime užtikrinti jų poreikius. Todėl pastatėme naujus palapinėmis vadinamus sandėlius.

Pernai iš Klaipėdos uosto eksportuota 3 mln. tonų grūdų, „Klasco“ krovė 1,2 mln. tonų. Planuojame, kad šįmet perkrausime iki 1,5 mln. tonų. Galėtume perkrauti ir daugiau, bet uoste didelė konkurencija – grūdus krauna dar keturios kompanijos“, – sako „Klasco“ generalinis direktorius Audrius Pauža.

Baigiama rengti automobilių priėmimo stotis – per parą čia bus priimama 450-500 automobilių su grūdais.

Baigus krauti lietuviškus grūdus, tikimasi šiemetinio derliaus sulaukti ir iš Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano.

Šįmet „Klasco“ įvairioms investicijoms skyrė per 20 mln. eurų. Daugiausiai jų atiteko laikiniesiems grūdų sandėliams ir naujiems kranams.

Jau montuojami du nauji kranai, tikimasi, kad pirmasis jų pradės dirbti spalio pabaigoje.

„Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pagilino Kuršių marių dugną prie mūsų krantinių, todėl įsigijome naujus kranus. Dabar galime priimti „Panamax“ tipo laivus, kurių gramzda – iki 14 metrų. Į juos galima krauti iki 80 tūkst. tonų krovinių“, – sakė A.Pauža.

Naujieji kranai pakeis kelis senesniuosius.

Vienas Vokietijoje pagamintas kranas kainavo maždaug penkis mln. eurų. Ši investicija turėtų atsipirkti per 5-7 metus.

Naujieji kranai – gera naujiena uosto kaimynystėje gyvenantiems klaipėdiečiams, kurių ramybę trikdo uosto triukšmas.

Šie kranai krovinius galės nuleisti iki laivo triumo dugno, o anksčiau jie byrėdavo iš aukščiau ir keldavo triukšmą.

Per septynis šių metų mėnesius bendrovė „Klasco“ perkrovė 6,6 mln. Tonų krovinių. Tikimasi, kad šie metai bus ne blogesni negu praėjusieji – pernai perkrauta 12 mln. Tonų krovinių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.