Kaip pažymi leidinys, į Apeliacinį konkurencijos teisės teismą (CAT) paduotas ieškinys yra didžiausias per visą britų teismų istoriją.
Pasak buvusio Didžiosios Britanijos finansų ombudsmeno Volterio Meriko (Walter Merrick), atsakingo už vartotojų kolektyvinį ieškinį, dėl neteisėtos „MasterCard“ politikos visų pirkinių kaina 1992–2008 m. laikotarpiu buvo aukštesnė.
Ieškovų interesams atstovauja teisinių paslaugų įmonė „Quinn Emmanuel Urquhart & Sullivan“. Kaip pažymi specialistai, mažmenininkai patyrė didelių išlaidų, kurios užkraunamos kortelių naudotojams didinant prekių ir paslaugų kainas. „Quinn Emmanuel“ nuostolius įvertino maždaug 14 mlrd. svarų.
Kolektyvinis ieškinys „MasterCard“ – jau antras nuo 2015 metų, kai buvo priimtas Vartotojų teisių apsaugos įstatymas, leidžiantis išieškoti žalos atlyginimą iš bendrovės visų vartotojų vardu. Jeigu toks ieškinys bus patenkintas, visi vartotojai automatiškai įgis teisę į žalos atlyginimą, nebent jie patys to atsisakytų.
2008 metais Europos Komisija (EK) priėjo prie išvados, kad „MasterCard“ pažeidžia antimonopolinius ES teisės aktus, taikydama tarpbankinius mokesčius tarptautiniams atsiskaitymams Europos ekonominėje erdvėje. 2014 metais tokį sprendimą patvirtino ES Teisingumo teismas.
„MasterCard“ yra viena iš didžiausių tarptautinių mokėjimo sistemų, ji atlieka operacijas 210 šalių, daugiau nei 150 pasaulio valiutų.