Lietuva turės turizmo ženklą, „drąsios šalies“ simbolio nebepakanka

Netrukus, spalį,  Lietuva turės naują ženklą, skirtą turizmui. Sukurti jį ir visą turizmo pristatymo koncepciją užsimojo Valstybinis turizmo departamentas (VTD). Nuo 2008-ųjų Lietuva turi ir daug triukšmo sukėlusį šalies įvaizdžio „Lietuva – drąsi šalis“ simbolį, tačiau mažai kur naudojamą, daugiausia to paties VTD.

V.Balkūno nuotr.
V.Balkūno nuotr.
„Lietuva – drąsi šalis“ ženklas
„Lietuva – drąsi šalis“ ženklas
Daugiau nuotraukų (3)

Aida Murauskaitė

Sep 15, 2016, 3:40 PM, atnaujinta May 12, 2017, 11:58 PM

  Lietuvos verslo paramos agentūra patvirtino visas 7 Valstybinio turizmo departamento pateiktas paraiškas ir skyrė 7,23 mln. eurų finansavimą 2016-2020 m. Šie pinigai bus skiriami atvykstamajam turizmui skatinti, šalies turizmo ženklui, šūkiams kurti, reklamuoti Lietuvos turizmą svetur. 

Jau įvyko konkursas Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojančio turizmo prekės ženklo koncepcijos, šūkių, grafinio ženklo ir vienodo rinkodaros priemonių stiliaus sukūrimui. Koks bus Lietuvos turizmo ženklas, paaiškės spalio mėnesį. Konkursą jam sukurti laimėjo reklamos agentūra „New“.

Lietuvos turizmas bus reklamuojamas ir socialiniuose tinkluose. Kaip tikino VTD atstovai, ankstesnės departamento vadovybės pradėti viešinimo projektai nebus nutraukiami.

Kelerius metus vykstanti Lietuvos turizmo viešinimo kampanija „Like'able Lithuania“ socialiniuose tinkluose, pasak VTD Turizmo plėtros skyriaus vedėjos Rasuolės Andrulienės, bus tęsiama, bet kiek pertvarkoma, tačiau paliekama tik vietiniams turistams.

„Konkursą laimėjusi reklamos agentūra mums pasiūlys, kaip tęsti toliau komunikaciją socialiniuose tinkluose. Praėjo ketveri penkeri metai, turizmas labai keičiasi, modernėja, atsiranda naujos paslaugos“, – aiškino VTD atstovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasak R.Andrulienės, komunikacija socialiniuose tinkluose segmentuojama: bus kuriamos paskyros įvairioms turistų auditorijoms – tarkim, italams, žydams, britams, lietuviams.

Lietuvos turizmas bus pristatomas „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Youtube“ tinkluose.

Lietuvos turizmo pristatymo užsienyje paslaugas VTD, kaip jau ir kelerius metus, pirks iš užsienio agentūrų.

„Dėl to galėjo varžytis ir lietuvių agentūros. Vidutiniškai gavome po 5-6 pasiūlymus. Laimėjo užsienio įmonė, nes jų komunikacijos strategija, matome, daug geriau atitinka užsienio turistų lūkesčius“, – sakė R.Andrulienė.

Tikslas – pritraukti užsieniečius

Didžioji finansavimo dalis – 5,48 mln. eurų skirta 204 rinkodaros prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose priemonėms.

„Šiuo metu vyksta konkursai kompleksinių rinkodaros priemonių įgyvendinimui įsigyti tikslinėse Jungtinės Karalystės, Italijos, Švedijos, Vokietijos rinkose. Kitais metais kompleksinės rinkodaros priemonės bus įgyvendinamos Prancūzijoje, Norvegijoje, Japonijoje, JAV ir Kinijoje.

Lietuvai svarbiose rinkose – Rusijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje bei Ukrainoje – jau pradėti organizuoti Lietuvos turizmo galimybių pristatymai. Viso jų šiemet bus surengta iki penkiolikos. Vien šiemet ES lėšomis planuojama Lietuvos turizmo galimybes pristatyti daugiau nei 70 užsienio žiniasklaidos atstovų. Taip pat bus rengiami pažintiniai turai užsienio turizmo specialistams, jų mūsų šalyje apsilankys beveik 60“, – planus 2016-2020 m. apžvelgė VTD Turizmo plėtros skyriaus vedėja R.Andrulienė.

Lietuvą kaip patrauklią turizmo kryptį ketinama pristatyti turizmo parodose Vokietijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Japonijoje, JAV, Izraelyje, Latvijoje, Baltarusijoje, Suomijoje.

VTD išskyrė ir perpektyvines rinkas. Tai Belgija, Danija, Ispanija, Nyderlandai, Suomija. „Tarkime, Suomija, turistų srautas iš šios šalies yra, bet ji ne toks, koks galėtų būti. Jei matysime, kad augs srautas, vėl rengsime paraišką“, – įsitikinusi R.Andrulienė.

Sudarys turisto paveikslą

ES parama vietinio turizmo skatinimui sudaro 0,88 mln. eurų ir bus paskirstyta 39 priemonėms: radijo reklamos kampanijoms, TV laidų ciklams, dalyvavimui turizmo renginiuose bei pažintinių turų Lietuvos žiniasklaidos atstovams organizavimui. Be to, bus pirmą kartą atliekamas rinkos tyrimas, siekiant sudaryti vietinio turisto paveikslą, išanalizuoti jo pasiruošimo kelionei ir keliavimo charakteristikas.

Kurs virtualios realybės filmus

0,86 mln. EUR parama skirta 44 e-rinkodaros priemonėms įgyvendinti, tarp kurių – turizmo rinkodara socialiniuose tinkluose tikslinėse rinkose ir Lietuvoje, reklamos kampanijos užsienio kelionių portaluose, žiniasklaidos priemonėse. Numatytas interneto svetainės Lietuvosmarsrutai.eu atnaujinimas, sukuriant išsamią ir funkcionalią turizmo informacijos platformą bei mobilias aplikacijas turistams.

Kaip sako VTD, jau pradėti darbai, kuriant vaizdo reklamas apie Lietuvą – jas ketinama transliuoti tarptautiniais kanalais, kuriamas įvaizdinis filmas apie Lietuvą, virtualios realybės filmai, kurie bus skirti parodoms ir renginiams. Numatyta ir turistinių žemėlapių, įvaizdinių bei kultūros kelių ir maršrutų leidinių, pavyzdžiui, „Žydų paveldo kelias Lietuvoje“ 4 kalbomis, „Lietuvos pilių ir dvarų maršrutas“ 4 kalbomis, „UNESCO paveldo Lietuvoje maršrutas“ 10 kalbų, leidyba.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kam Ukraina panaudos Lietuvos skirtus 13 mln. eurų?