Tokių įmonių kaip „Clinique“, „MAC“ ir „Bobbi Brown“ atstovai teigė, kad asmenukių darymas ir naudojimas reklamoje yra tiesiog prisitaikymas prie savo klientų ir puikus būdas pakelti pardavimus.
Šis asmenukių darymas „Estee Lauder“ įmonei savo pardavimus padėjo pakelti net 4 proc., tai yra apie 11,2 milijardo dolerių per metus. „MAC“, „Bobbi Brown“ ir „Smashbox“ įmonės, kurias 2010 metais įsigijo „Estee Lauder“, taip pat savo pelną padidino kone dvigubai.
Viskas paprasčiau
Įmonės atstovai teigė, kad pasitelkus asmenukes, didžiausias pardavimų augimas vyko Didžiojoje Britanijoje ir tam įtakos turėjo didžiulis susidomėjimas lūpų dažais bei maskuojančiu veido pagrindu.
„Šiuo metu asmenukės taip užvaldė pasaulį, kad visi darosi nuotraukas, o makiažas leidžia moterims save keisti pagal nuotaiką“, – sakė „Estee Lauder“ atstovė spaudai.
Moterys šiuo metu yra linkusios internete sekti žymiausius video tinklaraščių kūrėjus ir taip sužinoti kaip pasidaryti vieną ar kitą makiažą. „Estee Lauder“ įmonei atstovauja Lilly Singh, kurios įrašus seka net devyni milijonai stebėtojų:
„Anksčiau, gauti patarimą perkant kosmetiką buvo galima tik klausiant pardavėjų. Dabar klientai turi daugiau galimybių išsirinkti sau tinkamą produktą“, – teigė „Estee Lauder“ atstovė spaudai.
Kompanijos atstovai pasakojo, kad produktai, kuriuos reklamuoja tinklaraštininkų kūrėjai yra daug populiaresni ir greičiau parduodami.
Socialiniai tinklai
Socialinis tinklas „Instagram“ taip pat puikiai pasitarnauja įmonės pardavimams. Šiuo metu „Estee Lauder“ svarsto galimybę pardavimams pasitelkti ir dizainerę Victoria Beckham, kuri „Instagram“ tinkle turi net 12,1 milijonų sekėjų.
Šis, „Estee Lauder“ įmonės pavadinimas, yra aukštos klasės kvepalų sinonimas. Ateityje ši bendrovė planuoja ir toliau plėsti savo kosmetikos ir kvepalų asortimentus ir įsigyti tokius prekinius ženklus, kaip „By Kilian“, „Editions de Parfums Frederic Malle“ ir „Le Labo“.
Parengė Raminta Rakauskė