„Brexit“ šantažas: iš „Tesco“ parduotuvių dingo 200 britų mėgstamų prekių

Prekių gamybos milžinas „Unilever“ apkaltintas tuo, kad išnaudoja britų pirkėjus. Tiekėjas atšaukė 200 pirkėjų pamėgtų prekių tiekimą parduotuvių tinklui „Tesco“ po to, kai šis nesutiko dėl krintančio svaro kurso pakelti jų kainas 10 proc., rašo „DailyMail“.

„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Anglijos ir Olandijos įmonė, kuri pasisakė prieš Anglijos išstojimą iš Europos Sąjungos (ES), teigia, kad būtent dėl „Brexit“ yra priversta kelti kainas 10 proc.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Anglijos ir Olandijos įmonė, kuri pasisakė prieš Anglijos išstojimą iš Europos Sąjungos (ES), teigia, kad būtent dėl „Brexit“ yra priversta kelti kainas 10 proc.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Tesco“ nesutikus pabranginti produkcijos, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Kritikai kaltina didžiausią plačiai vartojamų prekių gamintoją, per metus uždirbantį 2 milijardus svarų, kad šis naudojasi „Brexit“ norėdamas pakelti kainas.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Kritikai kaltina didžiausią plačiai vartojamų prekių gamintoją, per metus uždirbantį 2 milijardus svarų, kad šis naudojasi „Brexit“ norėdamas pakelti kainas.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Oct 13, 2016, 11:20 AM, atnaujinta May 10, 2017, 11:44 PM

Kritikai kaltina didžiausią plačiai vartojamų prekių gamintoją, per metus uždirbantį 2 milijardus svarų, kad šis naudojasi „Brexit“ norėdamas pakelti kainas. „Unilever“ savo ruožtu teigia, kad dėl atpigusio svaro stipriai išaugo jų prekių eksportavimo bei kitos išlaidos.

Anglijos ir Olandijos įmonė, kuri pasisakė prieš Anglijos išstojimą iš Europos Sąjungos (ES), teigia, kad būtent dėl „Brexit“ yra priversta kelti kainas 10 proc.

Didieji prekybos tinklai kelti kainų nenori – „Tesco“ nesutikus pabranginti produktų, iš elektroninės parduotuvės dingo daugiau kaip 200 pirkėjų pamėgtų prekių, o pasibaigus atsargoms ištuštės ir parduotuvių lentynos.

„Unilever“ gamina tokius prekių ženklus kaip „Marmite“, „Flora“, „Persil“, „PG Tips“ ir „Ben and Jerry“. Parduotuvėse neliks ir „Surf“ ploviklio, „Comfort“ skalbiklio, „Hellmanns“ majonezo, „Lipton“ arbatos, „Dove“ kūno priežiūros reikmenų bei kitų prekių.

Kompanija teigia, kad dėl krintančio svaro kurso smarkiai išaugo jų prekių sudedamųjų dalių importo išlaidos, tačiau specialistai pastebi, kad nemažai prekių gaminama Anglijoje ir ingredientai joms perkami iš vietos tiekėjų.

„Unilever“ finansų vadovas Graeme'as Pitkethly teigė, kad kainų kėlimas dėl išaugusių išlaidų yra normalus dalykas, bet situacijos su „Tesco“ nekomentavo.

Jis taip pat pabrėžė, kad Anglijos rinka sudaro tik 5 proc. kompanijos klientų. „Unilever“ buvo viena iš didžiųjų įmonių, pasisakiusių prieš „Brexit“ ir teigusių, kad pasitraukimas iš ES turės neigiamų pasekmių verslui Anglijoje.

Kritikai „Unilever“ kaltina, kad kompanija tiesiog ieško pasiteisinimų dėl kainų kėlimo. 

Parengė Gintarė Valentinaitienė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.