„Ryanair“ keleiviams – svarbios permainos

„Ryanair“ paskelbė, kad nuo lapkričio 1 d. trumpėja nemokamos registracijos ir vietos lėktuve paskyrimo laikas tiems, kurie perka bilietus už bazinę kainą.

„Ryanair“ savo klientams parengė staigmeną: tai, kas patogiau, bus mokama.
„Ryanair“ savo klientams parengė staigmeną: tai, kas patogiau, bus mokama.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 18, 2016, 2:10 PM, atnaujinta May 10, 2017, 4:28 PM

Kaip informavo „Ryanair“, anksčiau registruotis (check-in) vietą parenkant atsitiktine tvarka būdavo galima septynios dienos iki skrydžio. Dabar šis laikas sutrumpėjo: tai galima padaryti anksčiausiai 4 dienos iki skrydžio ir vėliausiai dvi valandos prieš skrydį.

Tokia tvarka galioja tiek įsigijus bilietus oro bendrovės interneto svetainėje, tiek naudojant mobiliąją programėlę.

Tai reiškia, kad būdami svetur „Ryanair“ keleiviai atgaliniam skrydžiui, jei kelionė ilgesnė nei keturios dienos, turės susirasti kompiuterį ar naudotis interneto ryšiu mobiliajame telefone. Tai gali sukelti nesklandumų, nes ne visuose oro uostuose tinka registracija išmaniajame telefone – reikalaujama popierinės įlaipinimo kortelės.

Sumokėjus papildomą mokestį, registruotis į skrydį bus galima 30 dienų iki skrydžio. „The Independent“ skelbia, kad šis mokestis sieks apie 6,5 euro.

„Ryanair“ aiškina, kad tokius pokyčius diegia remdamasi savo keleivių atsiliepimais ir didindama galimybes keleiviams, kurie nori patys pasirinkti vietą.

Pasak „Ryanair“ atstovo Kenny Jacobso, 13 mln. jų keleivių naudojasi mobiliąja programėle.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.