Vartotojus pirkti skatino klaidingos „Topo grupės“ ir „Camelia“ vaistinės reklamos

Konkurencijos taryba nustatė, kad „Topo grupė“ ir „“Nemuno vaistinė“ skleidė pirkėjus klaidinusias reklamas ir taip pažeidė Reklamos įstatymą.

Vartotojus pirkti skatino klaidingos reklamos<br>V. Ščiavinsko ir V. Balkūno nuotr.
Vartotojus pirkti skatino klaidingos reklamos<br>V. Ščiavinsko ir V. Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 28, 2016, 3:34 PM, atnaujinta May 10, 2017, 12:34 AM

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo gavusi skundus ir įtarusi, jog nuo 2015 m. gruodžio 4 d. iki 2015 m. gruodžio 27 d. išplatintame „Topo centras“ leidinyje Bendrovės skleista reklama su teiginiu „Didžiausias buities technikos ir elektronikos pasirinkimas Lietuvoje“, ir nuo 2016 m. sausio 15 d. iki vasario 10 d. Kaune Bendrovei priklausančios parduotuvės vitrinoje skleista reklama su teiginiu „Didžiausias televizorių pasirinkimas“ klaidino vartotojus.

Tyrimo metu nustatyta, kad reklamoje skleistas teiginys „Didžiausias buities technikos ir elektronikos pasirinkimas Lietuvoje“ klaidino vartotojus, nes Bendrovė nepateikė įrodymų, galinčių pagrįsti jog parduotuvėse „Topo centras“ vartotojai galėjo surasti didžiausią buities technikos bei elektronikos prekių asortimentą palyginus su kitomis tokiomis prekėmis Lietuvoje prekiaujančiomis bendrovėmis.

Tuo tarpu reklama, kurioje teigiama „Didžiausias televizorių pasirinkimas“, buvo neišsami – joje nebuvo pateikiama esminė informacija apie tai, jog Savanorių prospekte, Kaune, esanti „Topo centras“ parduotuvė siūlo didžiausią televizorių pasirinkimą lyginant su kitomis Kaune veikiančiomis „Topo centras“ parduotuvėmis.

Už tai, kad šios reklamos galėjo suklaidinti vartotojus ir turėti įtakos jų priimamiems sprendimams, susijusiems su vykymu į „Topo centras“ parduotuves, tinkamų prekių ieškojimu ar jų įsigijimu, Konkurencijos taryba skyrė Bendrovei 4 489 eurų ir 1 796 eurų baudas.

„Nemuno vaistinė“ skleidė klaidinančius teiginius apie internetinėje „Camelia“ vaistinėje maisto papildams taikomą nuolaidą.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pagal pareiškėjo skundą įtarusi, jog įvairiais laikotarpiais nuo 2015 m. gruodžio 1 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d. Bendrovės skirtingomis sklaidos priemonėmis skleisti teiginiai „Camelia vaistinė internete. Visiems maisto papildams iki -60 %“, „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „IKI -60 %“, „Maisto papildai iki 60 % pigiau“, galėjo klaidinti vartotojus.

Tyrimo metu nustatyta, kad nurodyta 60 proc. nuolaida buvo taikoma maisto papildų daliai, kuri nesiekė net 1 proc. visų akcijoje dalyvavusių maisto papildų.

Už klaidinančios reklamos skleidimą, Konkurencijos taryba skyrė Bendrovei 4 938 eurų baudą.

Tai jau ne pirmas Bendrovės pažeidimas šiais metais. Rugėjo 6 d. už „Camelia“ vaistinėse skleistą klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba Bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.

Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.