Mažiau padėklų
Jubiliejinė parduotuvė yra didelė, jos plotas virš 1400 kv. metrų. Atrodo, kad čia mažiau įprastinių kartoninių dėžių ir padėklų, teigiamai reikia vertinti konkrečių skyrių (pieno, sūrių, rūkytos mėsos gaminių, ledų ir t.t.) paženklinimą.
Vystymo stalai ir platūs praėjimai
„Lidl“ ypač didžiuojasi plačiais praėjimais jubiliejinėje parduotuvėje – tai, atrodo, turėtų pakelti parduotuvės prestižą. Be to, jie gali būti labai naudingi akcijų metu. Tinklas gali pasigirti dar ir tuo, kad naujojoje parduotuvėje, be kita ko, įrengtos visiškai naujos kasos su lietimui jautriu ekranu, tualetai klientams ir vystymo stalai.
Ypatingas dėmesys ekologijai
„Lidl“ giriasi, kad naujajame objekte pritaikė „pažangius, aplinką tausojančius sprendimus“. Jie apima geoterminius šilumos siurblius, kurie naudoja geoterminę energiją prekybos objektui šildytiir aušinti, energiją taupančią šaldymo prekystalių ir vitrinų rekuperacinę sistemą bei plokščiuosius saulės kolektorius. Pastato fasadas stiklinis, todėl optimaliau panaudojama dienos šviesa. Vakarais ir apniukusiomis žiemos dienomis „Lidl“ parduotuvė bus apšviečiama šviesos diodų (LED) lempomis. Čia taip pat bus surenkamas lietaus vanduo ir panaudojamas tualetams, taip pat ir augalams laistyti.
Čia galima „pamaitinti“ savo „Teslą“
Automobilių stovėjimo aikštelėje prie jubiliejinės „Lidl“ parduotuvės įrengtos ir dvi elektrinių automobilių akumuliatorių įkrovimo stotys. Be to, prie parduotuvės taip pat įrengtas miesto dviračių nuomos punktas.
Dovana darbuotojams
Jubiliejaus proga „Lidl“ paruošė savo darbuotojams dovaną – kiekvienas gaus 600 zlotų (apie 140 eurų) vertės kuponą šio tinklo parduotuvėse apsipirkti. „Lidl“ giriasi, kad nauji prekybos tinklo parduotuvių darbuotojai gauna nuo 2400 iki 2800 zlotų (557–650 eurų) bruto („ant popieriaus“), o po dvejų metų jiems pažadama pakelti atlyginimą iki 2850–3250 zlotų ( 661 – 754 eurų) bruto.
Atsikratyti stereotipo
Sprendžiant iš naujosios parduotuvės, akivaizdu, kad „Lidl“ ambicijos yra išsivaduoti iš nuolaidų parduotuvės stereotipo ir priartėti prie didelio prekybos centro įvaizdžio. Lenkijoje nuolaidas taikančios parduotuvės vis stipriau veržiasi į „premium“ segmentą. Su ta konkurencija ne visi susidoroja, kai kam, tarkime, „Alma“, „MarcPol“, verslas buksuoja. Prekybos tinklų „Lidl“, „Biedronka“ lentynose atsiranda vis daugiau gerų, kai kada stačiai prabangos prekių.
70 procentų apyvartos – lenkų gamintojų dėka
Kaip skelbia „Lidl“, dabartiniu metu 70 proc. šio prekybos tinklo apyvartos sudaro lenkų gamintojų produkcijos pardavimas. Neseniai „Lidl“ parduotuves pasiekė ir lenkiškas vynas.
600 parduotuvių per 14 metų
„Lidl“ savo pirmąją parduotuvę Lenkijoje atidarė 2002 metais. Pirmaisiais savo veiklos metais bendrovė turėjo 7 prekybos taškus, po dvejų metų – jau šimtą, o 2013 metais – 500.
„Biedronka“ nepavejama
600 „Lidl“ parduotuvių – labai daug. Tačiau verta priminti, kad portugalų prekybos tinklas „Biedronka“ Lenkijoje turi kelis kartus daugiau parduotuvių. Šių metų birželio pabaigoje jų buvo 2693.
Parengė Leonas Grybauskas