„Nordea“ neatsilieka – klientams pasiūlė naujas bekontaktes korteles

„Nordea“ klientams Baltijos šalyse pristatė bekontaktes mokėjimo korteles „Nordea Debit“. Jeigu jums neaktualus kelionių draudimas, ši debeto kortelė kuo puikiausiai atstos jūsų kreditinę. Atliekant smulkius mokėjimus pirkėjams nereikės dėti kortelės į skaitytuvą ir suvedinėti PIN kodo.

„Nordea“ klientams Baltijos šalyse pristatė bekontaktes mokėjimo korteles „Nordea Debit“.<br>Įmonės nuotr.
„Nordea“ klientams Baltijos šalyse pristatė bekontaktes mokėjimo korteles „Nordea Debit“.<br>Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 4, 2016, 10:40 AM, atnaujinta May 9, 2017, 3:34 PM

Tai taupys ir vartotojų, ir prekybininkų laiką. Lietuvoje nevedant PIN kodo bus galima įsigyti pirkinių, kurių vertė neviršys 10 eurų. Daugelyje Europos šalių šis limitas siekia 25 eurus.

Naujoji kortelė yra debetinė, tačiau ja galima naudotis kaip kreditine: apsipirkti interneto parduotuvėse, paženklintose „MasterCard“ ženklu, taip pat galėsite išsinuomoti automobilį užsienyje, ja galėsite atsiskaityti už smulkius pirkinius lėktuvuose ir keltuose ir kitose vietose, kur terminalas neturi galimybės iš karto susisiekti su banku.

Nuo kreditinės kortelės ji skiriasi tik tuo, kad neturi kelionių užsienyje draudimo. Atsiskaičius šia kortele galioja pirkinių draudimas, be to nereikės mokėti mėnesinio kortelės aptarnavimo mokesčio išleidus kortele už pirkinius 600 eurų per mėnesį.

Pirkinių draudimas

Pirkinių draudimas įsigalioja iškart atsiskaičius „“Nordea Debit“ kortelėmis ir galioja 90 d. Jis užtikrina draudimo išmokos išmokėjimą už pirkinius, įsigytus bet kurioje pasaulio šalyje, kai visa pirkinio suma yra apmokėta, „Nordea Debit“ kortele.

Pirkinių draudimu automatiškai apdraudžiami visi jūsų asmeniniam naudojimui, šeimos ar namų poreikiams perkami daiktai. Minimali pirkinio vertė turi būti ne mažesnė kaip 100 eurų, o maksimali vertė negali viršyti draudimo sąlygose nurodytų sumų.

„ Lietuvoje praėjusiais metais savo klientams pasiūlėme kodų generatorių mobiliajame telefone, šiais metais šia programėle jau gali naudotis „Nordea“ klientai Latvijoje ir Estijoje. Šių metų pavasarį savo klientams visose Baltijos šalyse pasiūlėme nuotolines interneto konsultacijas, neatvykstant į poskyrį. Nuotolinėmis interneto konsultacijos paslaugomis nuo rudens jau gali naudotis ne tik privatūs, bet ir verslo klientai.

Tai reiškia, kad žmonės įvertino mūsų pastangas plėtoti skaitmeninę bankininkystę, perkelti į ją ne tik paprasčiausias operacijas, bet ir konsultacijas, taip taupant klientų laiką. Atsižvelgiant į tai, kaip sparčiai auga skaitmeninės bankininkystės kanalai, jie ir toliau išliks svarbia mūsų strategijos dalimi Baltijos šalyse ir atliks svarbų vaidmenį išlaikant konkurencingumą rinkoje“, – teigia Inga Skisaker , „Nordea“ bankininkystės vadovė Baltijos šalyse

Anot banko vadovės, kol kas tai yra naujas produktas Baltijos šalyse ir klientai dar turi apsiprasti su šia kortele. Kai atsiras daugiau pasitikėjimo ir padaugės vietų, kur galima atsiskaityti tokiu būdu, manau, kad kaip ir kitose šalyse 10 eurų atsiskaitymo limitas turėtų būti padidintas.

Pavyzdžiui, Švedijoje, kaip ir daugelyje kitų Europos šalių šis limitas siekia 25 eurus, Didžiojoje Britanijoje pernai šis limitas buvo padidintas iki 20 svarų sterlingų.

„Europos šalyse bekontakčių klientų skaičius per metus padidėja keliolika kartų, tad manau, kad netolimoje ateityje Lietuvoje mes taip pat turėsime didesnį atsiskaitymo limitą. Šiandieną, norint išpildyti klientų lūkesčius reikia turėti patogių ir efektyvių sprendimų, kuriais klientas galėtų pasinaudoti bendradarbiaudamas su banku, todėl mes ir toliau gerinsime skaitmeninės bankininkystės paslaugas, plėsime nuotolinius banko kanalus, kaip bendravimo su klientais priemonę“, – teigia Inga Skisaker.

Klientai, kurių debetinės kortelės galiojimo laikas baigiasi, turės informuoti banką, ar jie norės naujos „Nordea Debit“ kortelės, ar pasiliks esamą.

Kaip rodo statistika, 2015 m. elektroninėmis paslaugomis naudojosi 44 proc. visų Lietuvos gyventojų, arba 60 proc. šalies interneto vartotojų – tai 30 proc. daugiau nei prieš dvejus metus. 2016 m. net penktadalis Lietuvos gyventojų pirko internetu – prieš penkerius metus šis skaičius nesiekė nė 6 proc.

Technologijų populiarinimui pasitelkė „iPhone7“

Pristatydamas bekontaktę kortelę ir siekdamas skatinti atsiskaitymą kortelėmis bankas „Nordea“ iki gruodžio 18 d. pradėjo rinkodaros akciją, kurioje siūloma atsiskaityti bet kuria banko „Nordea“ kortele 7 kartus per savaitę ir laimėti vieną iš septynių „iPhone 7“ telefonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.