Lenkijoje „Lidl“ smarkiai prašovė: pirkėjų įžūlumas buvo beribis

Prekybos tinklas „Lidl“ kaimyninėje valstybėje paskelbė netikėtą akciją, bet netrukus buvo priverstas ją atšaukti. Mat pirkėjai paralyžiavo parduotuvių darbą ir pridarė aibę nuostolių.

Dar neseniai „Lidl“ skelbė lenkams grąžinsiantis pinigus, jei nepatiks prekė, bet akciją teko nutraukti pirma laiko.<br>„ViDA Press“ nuotr.
Dar neseniai „Lidl“ skelbė lenkams grąžinsiantis pinigus, jei nepatiks prekė, bet akciją teko nutraukti pirma laiko.<br>„ViDA Press“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Eldoradas Butrimas („Lietuvos rytas“)

Nov 10, 2016, 12:05 PM, atnaujinta Apr 18, 2017, 7:45 AM

„Gudriai ir pigiai pirkite „Lidl“ produktus! Absoliutus pasitenkinimas arba pinigų grąžinimas“ – tokie šūkiai viliojo pirkėjus kaimyninėje Lenkijoje, bet neilgai.

Norėdama skatinti gyventojus pirkti ne tik garsių, bet ir „Lidl“ priklausančių prekių ženklų produktus, kompanija paskelbė, kad nepatikusius maisto, chemijos ir kosmetikos gaminius bus galima grąžinti net su praplėšta pakuote ir atgauti sumokėtus pinigus.

Tokią akciją ne kartą sėkmingai Vakarų valstybėse surengusio „Lidl“ tinklo vadovai prisipažino nesitikėję, kad Lenkijoje viskas pavirs rimtais nuostoliais.

Kaip teigė Varšuvos dienraštis „Rzeczpospolita“, Vakaruose pirkėjai gėdijasi naudotis galimybe atnešti išvalgyto maisto pakuotes ir atgauti pinigus, o Lenkijoje taip elgtasi tiesiog masiškai.

Kai kurie „Lidl“ klientai buvo tokie įžūlūs, kad jau automobilių stovėjimo aikštelėje nusipirktus produktus persipildavo į atsivežtus indus.

Po to ištuštintas pakuotes jie iškart nešė į parduotuvę ir reikalavo grąžinti pinigus, nes pirkinio kokybė jiems esą nepatiko.

Kasininkės privalėjo pinigus grąžinti, mat akcijos taisyklėse buvo parašyta, kad taip bus daroma net gaminį pradarius ar visą sunaudojus, bet pateikus jo pakuotę.

Kai kurie klientai prekių pirko už didžiules sumas ir net po kelis kartus per dieną, vėliau reikalaudavo grąžinti pinigus už neva neįtikusius produktus.

Tinklo vadovai nesitikėjo, kad akcija pavirs košmaru, todėl neatidarė specialių kasų, skirtų prekėms grąžinti. Dėl to visur nutįso milžiniškos eilės ir apsipirkti norintys žmonės pasuko į kitas parduotuves.

Be to, kasose ėmė trūkti pinigų išmokėti už grąžinamas pakuotes.

Dalį pirkėjų pašiurpino ir tai, kad kiti ėmė ant prekystalio krauti atneštas praplėštas mėsos ir žuvies pakuotes, nuo kurių sklido didžiulė smarvė.

Baimindamiesi Sanitarijos inspekcijos baudų ir išsigandę chaoso bei nuostolių „Lidl“ savininkai skubiai nutraukė akciją. Ji prasidėjo spalio 27 dieną ir turėjo vykti iki lapkričio pabaigos.

Tinklo vadovybė pareiškė, kad akcija buvo pradėta naudotis ne tais tikslais, kaip buvo sumanyta. Įdomu, kad po tokio sprendimo socialiniuose tinkluose daugiau žmonių gyrė tokį „Lidl“ žingsnį, o ne piktinosi.

Dauguma internautų gėdijo negarbingai besielgusius žmones ir apgailestavo, kad tai nepadės atsikratyti Vakaruose paplitusios prastos nuomonės apie lenkus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.