„LiMA Day“: apie ilgalaikės prekės ženklo ir vartotojo meilės paieškas

Meilė, aistra, pagarba, bendros akimirkos, skausmas ir laimė – neatsiejama kiekvienų santykių dalis. Kaip ir žmonių, taip ir prekės ženklo bei vartotojo santykiai pereina kelis skirtingus etapus: nuo pirmųjų kibirkštėlių iki neįsivaizduojamo buvimo atskirai.

„In Love!“ – tokiu šūkiu Lietuvos marketingo specialistus lapkričio 23 d. pasitiks kasmetinė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencija, kviečianti pradėti ilgalaikę prekės ženklo ir vartotojo meilės istoriją.<br>Įmonės nuotr.
„In Love!“ – tokiu šūkiu Lietuvos marketingo specialistus lapkričio 23 d. pasitiks kasmetinė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencija, kviečianti pradėti ilgalaikę prekės ženklo ir vartotojo meilės istoriją.<br>Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 16, 2016, 11:01 AM, atnaujinta Apr 17, 2017, 7:59 PM

„In Love!“ – tokiu šūkiu Lietuvos marketingo specialistus lapkričio 23 d. pasitiks kasmetinė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencija, kviečianti pradėti ilgalaikę prekės ženklo ir vartotojo meilės istoriją.

„Kai visi aplink nuolat kalba apie skaitmeninį marketingą, socialinius tinklus, turinio marketingą, CTR’us, konversijas ir efektyvumą, atsiranda rizika pamiršti patį svarbiausią dalyką marketinge – vartotoją. Šia konferencija siekiame paskatinti pakelti galvas nuo mirgančių ekranų ir prisiminti, kodėl vartotojai perka mūsų produktus ir kaip patekti į vartotojo širdį“, – teigia LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

Pasak jo, „LiMA Day“ bus akcentuojamas nepakankamas dėmesys vartotojui ir jo poreikiams, kuris šiais laikais dažniausiai atsiranda dėl strateginių nuostatų išmainymo į trumpalaikių madų vaikymąsi.

7-tą kartą vyksiančioje konferencijoje patirtimi dalysis žinomiausi Lietuvos marketingo specialistai ir svečias iš užsienio – visame pasaulyje žinomas marketingo specialistas Samuel Scott. Kartu su jais „LiMA Day“ kvies nepamiršti svarbiausių žingsnių kelio į vartotojo širdį ir ilgalaikių santykių paieškose: Priversti pamilti

Viena iš „LiMA Day‘16“ pranešėjų, KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto Marketingo katedros tyrėja Eglė Vaičiukynaitė sako, kad norint įskelti meilės kibirkštį vartotojui, pirmiausia reikia patenkinti jo bazinius poreikius – smalsumo, bendravimo, nuoširdumo, atvirumo, fizinio patrauklumo ir susižavėjimo. Šių poreikių patenkinimas sukelia vartotojui teigiamas emocijas. O jos skatina vartotoją bendrauti ir įsimylėti taip, tarsi pirmą kartą.

Prisirišti

Anot Mariaus Kalantos, socialinių mokslų daktaro, sociologo, pastebėtos vartotojų lojalumo apraiškos iš tiesų yra retai susijusios su emociniais išgyvenimais ar jauduliu, patiriamu kiekvienąkart susidūrus su prekių ženklais. Kur kas dažniau vartotojai renkasi prekių ženklus iš įpročio, neįdėdami didelių aktyvaus mąstymo pastangų. Dėl to gera marketingo strategija turi skirti dėmesį įpročiams: juos formuoti, stiprinti ar keisti – sudaryti sąlygas vartotojams prisirišti.

Žiūrėti strategiškai

Tarptautinio marketingo specialisto, buvusio žurnalisto ir kolumnisto Samuel Scott teigimu, šiandieninėje visuomenėje didžiausia marketingo specialistų problema yra susikoncentravimas į taktiką, skiriant dėmesį informacijos kanalams ir pamirštant strategiją: „Turime visą savo dėmesį nukreipti į žmogų – kuriant tiek marketingą, tiek santykius. Pirmiausia, turime pažinti savo pirkėją, produktą, turime žinoti savo strategiją, prieš pradėdami galvoti apie taktiką, kanalus ir turinį. Kitu atveju tai atrodo tarsi pirktum vestuvinį žiedą prieš pakviečiant kažką į pirmą pasimatymą. Viskas – tiek asmeniniai santykiai, tiek santykiai su klientu – turi turėti loginę seką.“

Didžiausia Lietuvos marketingo konferencija „LiMA Day’16“, su 14 pranešėjų pritrauksianti 500 marketingo specialistų, šiemet vyks lapkričio 23 d. Vilniuje, Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.