Po plėtros darbų atsinaujinusi „Mega“ į atidarymą kvies jau netrukus

Po metus trukusių darbų, gruodžio 3 dieną, atsinaujinusi ir dar didesnė „Mega“ pakvies lankytojus į atidarymą, kur jų lauks daugiau nei 70 naujų parduotuvių, restoranų ir paslaugų operatorių. Investicijos į baigiamą įgyvendinti centro plėtros projektą sudarys 47 mln. eurų.

Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Atsinaujinusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ vizualizacijos.<br>„Mega“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Nov 18, 2016, 8:45 AM, atnaujinta Apr 17, 2017, 4:02 PM

„Megą“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė sako, kad plėtros darbai pareikalavo daug energijos, kantrybės ir ištvermės ne tik centro valdytojams bei statybos darbus vykdantiems žmonėms, bet ir prekybos centro lankytojams, nuomininkams bei kitiems partneriams.

„Labai džiaugiamės, kad baigiame įgyvendinti ambicingą, dešimtmečio vertą projektą. Žengdami į naują prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ veiklos etapą, lankytojams siūlysime ne tik patogiai apsipirkti, smagiai praleisti laisvalaikį, bet ir ugdyti sveiką gyvenseną, sportuoti, tobulėti“, – sako R.Vyšniauskienė.

Gruodžio 3 dieną naujojoje „Megos“ prekybinėje alėjoje duris atvers tiek Lietuvoje jau pamėgtų mados prekių ženklų, tokių kaip „H&M“, „Mango“, „Massimo Duti“, „Marc O‘Polo“, „United Colors of Benetton“, „Esprit“, „Springfield“ parduotuvės, tiek ir naujai į Lietuvos rinką žengiančiųjų: „Elsbach“, „Napapijri“, „Intimissimi“, „Calzedonia“, „Laura Ashley“ bei dar daugelis kitų.

„Megoje“ kuriasi ne tik mados, bet ir naujos vaikų prekių, žaislų, namų tekstilės, interjero prekių, suvenyrų, kosmetikos, parfumerijos, buitinės elektronikos ir dar daug kitų parduotuvių ir paslaugų salonų. Naujų skonių „Megoje“ kvies paragauti naujai atsidarę sulčių ir kokteilių barai, kavinės, restoranai, kepyklėlės ir desertinės.

Sporto ir sveikatingumo mėgėjų itin laukiamas didžiausias Baltijos šalyse, 7,5 tūkst. kvadratinių metrų ploto, sporto ir sveikatingumo centras „VS-Fitness“ pradės veikti po žiemos švenčių. Kitų metų pavasarį „Megoje“ įsikurs tarptautinio mados prekių tinklo „Peek & Cloppenburg“ parduotuvė, išsiskirianti mados prekių ženklų gausa, o vaikus auginančias šeimas „Mega“ pakvies į naujos kartos vaikų edukacinį – pramogų centrą, sukurtą pagal koncepciją „žaidžiu – žinau“.

Pirkėjų patogumui jau atidaryta nauja daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, kuri talpina beveik 800 automobilių. Iš viso, kartu su atnaujinta prekybos centro antžemine automobilių parkavimo aikštele, „Megoje“ yra įrengta 2200 parkavimo vietų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.