Jau beveik dvi savaitės, kai mobiliuosius telefonus gaminanti įmonė „Huawei“ pasaulį stebina šilta, tačiau kiek neįprasta prekės gamintojui kalėdine reklama.
Akimirksniu išpopuliarėjusioje reklamoje siekiama atkreipti dėmesį į itin aktualią šių dienų problemą – pernelyg didelį mūsų dėmesį virtualiam gyvenimui, kol galiausiai mažo berniuko svajonė išsipildo ir prasideda Kalėdos su mylima šeima.
Trumpa, tačiau susimąstyti priverčianti reklama parodo, kad kartais savo išmaniuosius telefonus turėtumėme padėti į šoną ir pabūti drauge su savo artimaisiais.
„Nors kartą per metus pamirškite savo išmanųjį telefoną… Ir paverskite savo svajones realybe! #BePresent“, – prie pasirodžiusios reklamos rašoma įmonės „Facebook“ socialinėje paskyroje.
Reklama turi ir savo grotažymę #BePresent, kuri lietuviškoje reklamos versijoje pateikta kaip #PadovanokSave.
Ši kinų technologijų milžinės sukurta reklama žaibišku greičiu išplito socialiniuose tinkluose visame pasaulyje. Štai „YouTube“ reklamą jau peržiūrėjo beveik 21 mln. žmonių, komentuodami, kad būtent taip ir turėtų atrodyti tikra kalėdinė reklama.