Ne veltui.
Pagyvenusio vyro nuoširdžios pastangos pramokti anglų kalbą prieš kelionę pas sūnų į Didžiąją Britaniją, negali neįkvėpti ir nesujaudinti.
Pagyvenęs lenkas prieš kelionę internetu užsisako anglų kalbos pradedantiesiems vadovą. Gavęs siuntą jis pradeda mokytis šios kalbos. Baldus, kitus daiktus namuose vyras nusagsto lapeliais su jų pavadinimais anglų kalba. Net šuniui ant kaktos prilipdo lapelį „dog“.
Prisėdęs prie atviro lango ir kikenant už jo susibūrusiems vaikams, vyras, užsidėjęs ausines, kartoja frazę „Ar galėtumėte man parodyti kelią į paplūdimį?“ O autobuse garsiai ir itin raiškiai taria: „Aš tave myliu. Tu nuostabi“, tuo sutrikdydamas priekyje sėdinčią merginą.
Kitas reklamos herojaus pirkinys internetu – lagaminas. Kraudamasis daiktus jis mokosi jų pavadinimų angliškai: dantų šepetėlis, pasas, pižama.
Važiuodamas į oro uostą jis vis kartoja frazę „I am“ („Aš esu“), kad nuskridęs pas sūnų ir išvydęs dar nematytą anūkę galėtų ištarti: „Labas, aš esu tavo senelis“.
Reklama baigiasi klausimu lenkų kalba: „O tu? Ko tu ieškai?“
Kaip aiškina reklamos kūrėjai, jie norėjo parodyti, kad pasaulis yra mažas ir kad žmonių bendravimui negali trukdyti nei atstumai, nei tai, kad kalbame skirtingomis kalbomis.
Parengė Aida Murauskaitė