Už Atlanto prasidėjusi ir kaip mat pasaulyje išplitusi „Manekenų iššūkio“ mada vis dažniau užvaldo pasaulį. Sporto, pramogų, o pastaruoju metu – ir verslo atstovai sustingsta, yra filmuojami ir negali sujudėti, kad atrodytų kaip manekenai.
Plintant „Manekenų iššūkiui“, juo užsikrėtė ir „Finnair“. Tiesioginiame reise iš Helsinio į San Franciską po „Slush“ renginio A350 lėktuve Silicio slėnio įžymybės bei garsūs verslininkai ir tokių įmonių kaip „Skype“, „Twitter“, „Spotify“ savininkai bei steigėjai nusifilmavo „Manekenų iššūkio“ vaizdo klipe.
Kai žiemą oras lauke nedžiugina, inovatyviausius pasaulio verslininkus į vieną vietą suburia renginys „Slush“, vykstantis pasaulinių technologijų centre Helsinkyje. Jame tarptautinių įmonių vadovams ir investuotojams pristatomos inovatyviausios naujienos bei kartu dalijamasi patirtimi.
Daugelio apibūdinamas kaip „Burning Man“ ir „TED“ samplaika, renginys „Slush“ vos per kelis metų pritraukė 17,5 tūkst. dalyvių bei 1 mln. tiesioginės transliacijos žiūrovų. Šiemet renginys subūrė 2300 startuolių, 1100 investuotojų, 600 žurnalistų iš 120 šalių.