Kalėdų karštligė: siuntiniai nebetelpa į paštomatus – žmonės bijo likti be dovanų

Prieš Kalėdas rūpesčiais dėl dovanų apkrautos ne tik galvos, bet ir paštomatai. Iki švenčių dovanų galite ir negauti, nes paštomatuose jos paprasčiausiai nebetelpa. „Kas atsakys už papildomas išlaidas dovanoms ir sugadintą šventinę nuotaiką?“, – klausia dovanos niekaip neatsiimanti Jurgita.

Siuntinių tiek daug, kad jų paprasčiausiai nebėra kur dėti.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Siuntinių tiek daug, kad jų paprasčiausiai nebėra kur dėti.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-12-23 06:34, atnaujinta 2018-02-09 21:09

Savaitę prieš žiemos šventes – dovanų vajus. Nenorintys stovėti eilėse vis dažniau dovanas užsisako internetu, bet ir čia ne viskas taip paprasta, mat siuntinių tiek daug, kad jų paprasčiausiai nebėra kur dėti.

Bijo likti be dovanų

„Sakoma, kad dovanomis reikia pasirūpinti iš anksto – šios taisyklės ir laikiausi. Kalėdinę dovaną močiutei – kalendorių su anūkių nuotraukomis, – užsakiau likus dviem savaitėms iki Kalėdų“, – redakcijai atsiųstame laiške rašė vilnietė Jurgita.

Gruodžio 19 d. gamintojas informavo, kad Jurgitos siuntinys paruoštas ir įteiktas kurjeriui pristatyti į „Omniva“ paštomatą prekybos centre „Mandarinas“ .

„Tačiau džiaugsmas, kad dovana greit bus pas mane, netruko išblėsti“, – guodėsi Jurgita.

Iš paštomatus valdančios bendrovės kitą dieną moteris sulaukė žinutės, kad iš paštomato dovanos nepasiims – jis perpildytas. Jurgitai buvo pasiūlyta nustatytomis valandos atvykti prie paštomato, kur lauks kurjeris, arba laukti, kol paštomate atsiras daugiau vietos.

„Neturėjau galimybės suspėti nuvykti į „Mandariną“ iki 19 valandos, todėl nusprendžiau laukti žinutės, kad galėčiau siuntą pasiimti vėlesniu laiku. Deja, šiandien jau ketvirtadienis, o žinutės taip ir nesulaukiu. Bijau, kad močiutė liks be gražios ir simboliškos kalėdinės dovanos – teks skubiai ieškoti kokios nors alternatyvos, papildomai leisti pinigus“, – liūdnai pasakojo Jurgita.

Ketvirtadienio pavakarę ji vis dėlto nuvažiavo prie paštomato ir dovaną atgavo. „Prie Mandarino paštomatų (lauke) stovi furgonas ir 2 darbuotojai. Vienas bendrauja su atėjusiais atsiimti siuntų klientais, kitas knisasi po furgoną ir ieško siuntos. O internetinės parduotuvės ir toliau reklamuoja pristatymo būdą į paštomatus pačiame savo titulinio puslapio viršuje“, – redakcijai pasakojo ji.

Siuntų – begalė

„Omniva“ paštomatus valdančios įmonės generalinis direktorius Simonas Bielskis patvirtino, kad kai kurie paštomatai Vilniuje – perpildyti: „Perkrauti skirtingi paštomatai, priklausomai nuo dienos ir laiko, bet Vilniuje yra kokie 6-7 paštomatai, kuriuos reikia pildyti dažniau nei įprastai“.

Jis teigė, kad gruodis įmonei – pats darbymetis. Šį mėnesį „Omniva“ paštomatuose 130 tūkst. siuntinių – dvigubai daugiau nei paprastai, tad susitvarkyti su krūviu – nelengva.

Dėl to bendrovė paštomatus užpildo dažniau nei įprasta, o netilpusius siuntinius kurjeriai siūlo atsiimti tiesiai iš jų.

„Paprastai paštomatai papildomi ryte, vieną kartą per dieną. Bet dabar ryte užpildome paštomatus, o sistemoje pamatę, kad jie atsilaisvino, dar kartą siunčiame. Papildomai šiu metu paštomatus lankome 3-4 kartus per dieną. Be to, klientams pranešėme, kad tam tikromis valandomis kurjeriai laukia prie paštomatų ir siuntinius galima atsiimti tiesiai iš jų rankų“, – pasakojo S.Bielskis.

Jis teigė, kad iki Kalėdų likus kelioms dienoms prasideda tikras siuntinių bumas, tad natūralu, kad su apkrova susitvarkyti sunku.

„Stengiamės, kad visi klientai liktų patenkinti, bet natūralu, kad iš 130 tūkst. atsiranda keletas, kurie to nesupranta ir piktinasi. Bet teigiamų atsiliepimų sulaukiame daugiau nei neigiamų“, – sakė S.Bielskis.

Rengia konkursus greičiausiems

LP Express“ paštomatus valdantis „Lietuvos paštas“ taip pat susiduria su siuntų antplūdžiu. „Šiuo metu naudojimosi siuntų savitarnos LP EXPRESS terminalais paklausa yra išaugusi dvigubai, lyginant su įprastu mėnesiu“, – sakė „Lietuvos pašto“ atstovas spaudai Tomas Bašarovas.

„LP Express“ tai pat paštomatus pildo kelis kartus per dieną, o savo internetiniame puslapyje praneša, kurie jų laisvesni.

Sugalvotas net konkursas, kad paštomatai nesikimštų dėl siuntų, kurių gavėjai neskuba atsiimti dovanų. „Tam, kad būtų atlaisvintos siuntų dėžutės, organizuojamas konkursas. Yra apdovanojami tie, kurie savo siuntą atsiima greičiau nei per 2 valandas. Šis konkursas yra sulaukęs didžiulio klientų populiarumo“, – pasakojo T.Bašarovas.

„Prieššventiniam laikotarpiui esame papildomai įdarbinę apie keliasdešimt darbuotojų, talkinančių šiuo, šiemet kaip niekad intensyviu metu. Sustiprinome tiek kurjerių, tiek siuntų skirstytojų komandų pajėgumus.

Viliamės, kad šių metų Kalėdų karštinę įveiksime sklandžiai“, – sakė „Lietuvos pašto“ atstovas.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.