Nauja mada lietuvių spintose: prognozuoja pardavimų šuolį

Augantys sportinių drabužių pardavimai byloja, kad klasikinius drabužius lietuvių spintose vis dažniau keičia sportinė apranga. Tiesa, jei anksčiau frazė „sportiškai apsirengęs“ galėjo kelti asociacijas su prie laiptinės besiburiuojančiais skustais jaunuoliais, šiandien situacija – visai kitokia.

Ekonomistai klasikinių drabužių rinkai šiemet prognozuoja 1,5-2 proc. augimą, o sportinių drabužių – net 8 proc.<br>123rf nuotr.
Ekonomistai klasikinių drabužių rinkai šiemet prognozuoja 1,5-2 proc. augimą, o sportinių drabužių – net 8 proc.<br>123rf nuotr.
Maratonai, viešos makštos bei kiti renginiai verčia sportinę aprangą vis dažniau matyti gatvėse.<br>D.Umbraso nuotr.
Maratonai, viešos makštos bei kiti renginiai verčia sportinę aprangą vis dažniau matyti gatvėse.<br>D.Umbraso nuotr.
Maratonai, viešos makštos bei kiti renginiai verčia sportinę aprangą vis dažniau matyti gatvėse.<br>D.Umbraso nuotr.
Maratonai, viešos makštos bei kiti renginiai verčia sportinę aprangą vis dažniau matyti gatvėse.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 3, 2017, 3:07 PM, atnaujinta Apr 10, 2017, 9:42 PM

„Keičiasi vartotojų gyvenimo būdas ir mūsų versle tai labai gerai jaučiasi“, – pasakojo „Aprangos“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Jo teigimu, paskutinės mados verslo tendencijos rodo, kad žmonės mieliau perka pigesnius drabužius ir vis dažniau atsisuka į sportinę aprangą. R.Perveneckas teigė, kad ekonomistai klasikinių drabužių rinkai šiemet prognozuoja 1,5-2 proc. augimą, o sportinių drabužių – net 8 proc.

Technologijų įtaka

Sportiniais drabužiais prekiaujančios įmonės „Sportland“ vadovas Vladas Korsakovas teigė, kad sportinės aprangos populiarėjimą lemia technologijų įtaka.

„Sparčiai besikeičiančiame pasaulyje, kovoje su ekranu,išsilavinęs žmogus suvokia, kad norint suvaldyti visą informacijos srautą, nepasimesti kasdieninės informacijos lavinos labirintuose padeda alternatyvūs ir priešingi kasdieninei veiklai,užsiėmimai – joga, grupiniai fiziniai užsiėmimai, treniruotės, tradiciniai komandiniai ir individualūs sportiniai žaidimai“, – pasakojo jis.

V.Korsakovo teigimu, Lietuvos vartotojai jau ne pirmus metus savo prioritetais renkasi vieną ar net kelias sportines veiklas. Šiandien madinga ne tik sportiškai atrodyti, bet ir iš tikro gyventi aktyvų gyvenimą.

Dėl tos priežasties lietuviai vis dažniau investuoja ne tik į sportinius užsiėmimus, bet ir į kokybišką sportinę aprangą.

Su sportine apranga – į gatvę

Viešos treniruotės, maratonai bei kita veikla vis dažniau skatina žmones su sportine apranga pasirodyti ne tik sporto salėje.

„Dauguma geriausių sporto rinkos prekių ženklų jau seniai suprato galimas naujas tendencijas. Žmogus iš asmeninės erdvės išeina į viešumą, nori būti matomas ir matyti kitus. Taigi sporto aprangos ir avalynės mada peržengė tradicinės „sporto salės“ tendencijas ir tapo gatvės stiliaus dalimi“, – kalbėjo „Sportland“ vadovas.

Panašias tendencijas pastebi ir kita sportinius drabužius gaminanti įmonė „Audimas“.

„Kurdami kolekcijas, atkreipėme dėmesį į „Athleisure“ mados tendencijos populiarumą. Išvertus į lietuvių kalbą, šis keistas žodis reiškia dviejų stilių darinį – sporto salės drabužius, kuriuos tinka dėvėti ir už jos ribų“, – sakė „Audimo“ Pardavimų ir rinkodaros vadovė Renata Grėbliauskaitė.

Patogumas + mada

Nors pagal sportuojančių asmenų skaičių Lietuva dar atsilieka nuo, tarkime, Skandinavijos, V.Korsako teigimu, kalbant apie sporto aprangos madas, žengiame koja kojon su globaliomis tendencijomis.

Vis dažniau lietuviai kasdieniai renkasi sportinio stiliaus aprangą, o sportbačius avi net prie dalykinio stiliaus kostiumų.

R.Grėbliauskaitė pastebi, kad tarp populiariausių yra tokie drabužiai, kurie apjungia sporto drabužių funkcionalumą ir mados stilistiką.

„Pavyzdžiui, sportinės kelnės jau nebėra vien sportinės kelnės, o atrodo lyg klasikinės laisvalaikio kelnės, tik pasiūtos iš trikotažo. Arba marškinėliai iš medžiagų, kurios turi funkcijas, reikalingas treniruotėms (išgarina kūno drėgmę, yra elastingi), tačiau gali būti dėvimi ir laisvalaikiu“, – pasakojo ji.

Lietuvės ypatingai pamėgo ir tampres, kurių pardavimai „Audime“ išaugo net 20 proc.

„Paklausa buvo didelė, nespėjome tiek pasiūlyti, kiek buvo norinčių. Todėl šio pavasario kolekcijoje tamprių bus daugiau. Nebus pamiršti ir vyrai, sezono naujiena –grafiniais raštais margintos vyriškos tamprės“, – pasakojo „Audimo“ atstovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.