Lietuvos reklamos fiasko pastebėjo ir BBC

Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, netyla komunikacijos specialistų diskusijos. Lietuvos fiasko pastebėjo net pasaulio žiniasklaida. 

Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Po tikrą skandalą sukėlusios žinios, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės reklamai naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas, pasisakymai ir toliau netyla.<br>lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

2017-02-10 15:59, atnaujinta 2017-04-10 08:17

Apie nepavykusią Lietuvos kampaniją rašo net BBC. Britų transliuotojas paminėjo ir premjero Sauliaus Skvernelio reakciją socialiniuose tinkluose, kai jis pašiepė „Real is Beautiful“ projektą. 

Gaila dėl turizmo

Nors pernai vykusį rinkodaros socialiuose tinkluose konkursą, skirtą reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui laimėjo įmonės „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas, susiklosčiusią situaciją komentuoti ėmėsi ir antrojoje vietoje likusios įmonės „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

Pasak jo, vienintelis dalykas, kurio galima gailėtis susiklosčiusioje situacijoje – Lietuvos turizmas.

„Tik gaila. Labiausiai net ne dėl pralaimėjimo, o dėl Lietuvos turizmo. Aš noriu, kad į mūsų šalį netilptų visi turistai. Tikiu, kad jie ne tik pamiltų mūsų Lietuvą, bet ir atsivežtų čia savo pinigines, skatintų mūsų ekonomiką ir tiesiogiai ar netiesiogiai gerintų kiekvieno iš mūsų gyvenimus.

Nenoriu leistis į sąmokslo teorijas ir kalbėti, koks tai buvo viešasis pirkimas. Galbūt esu per daug naivus, tačiau tikiu, kad visose Lietuvos viešojo sektoriaus įstaigose situacija gerėja ir atsiranda vis daugiau teisingų, sąžiningų ir „idėjinių“ žmonių.

Bet su Turizmo departamentu susiję projektai palieka daugybę abejonių. Ar pamenate praeities projektus? Didžiausio like simbolio skulptūra Druskininkuose, „Facebook“ puslapiai, kuriuose turėjo būti surinkta milijonas like? Ar kas nors prisiima atsakomybę už šiuos projektus? Ar kas nors matuoja jų efektyvumą? Ar kas nors įsivaizduoja analogiškus projektus privačiame sektoriuje?“, – klausė A.Žakas.

Ir nors, anot jo, tokias situacijas priimta yra nutylėti, čia reikia kalbėti garsiai.

„Pas mus priimta žiūrėti į tokias situacijas ir tylėti. Tylėti, nes taip tiesiog priimta. Tylėti, nes kalbėti yra baisu. Tylėti, nes jeigu apie tai kalbėsi, kitą kartą net negausi kvietimo į tokį pirkimą. Į pirkimą, kuriame, panašu, šansų laimėti neturi.

Gerai, kad Turizmo departamento direktorė baigė savo karjerą, bet kas toliau? Kas užtikrins, kad Turizmo departamentas pradės tarnauti šalies labui? Kada tokius projektus darysime ne tik dėl finansų, bet iš idėjos, su didžiausia meile ir aistra? Tiesiog jaučiuosi apgautas. Tiek dėl viešojo pirkimo, tiek dėl situacijos, tiek ir dėl turistų“, – socialiniame tinkle „Facebook“ rašė A.Žakas.

Lrytas.lt primena, kad penktadienį dėl kilusio skandalo  pareiškė atsistatydinanti  Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

„Priėmiau sprendimą pasitraukti iš Turizmo departamento vadovės pareigų“, – sakė J.Kazlauskienė.

Tokį žingsnį ji žengė žiniasklaidai pranešus, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės tam naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas.

Jos teigimu, sprendimas brendo jau seniai, bet galutinai apsispręsti paskatino „vakar dienos įvykiai ir paskutinių kelių mėnesių įvykiai“.

 “Nenoriu, kad Turizmo departamentas ir čia dirbantys mano kolegos, gabūs žmonės, nuoširdūs žmonės ir jų nuoširdžiai atliekama veikla taptų puolimo objektu. Labai tikiuosi, kad mano pasitraukimas leis departamentui (...) efektyviai vykdyti visas suplanuotas veiklas“, – pridūrė ji.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.