Dujų įvedimui – mažiau biurokratijos

Dujas namie įsivesti nutarusiems gyventojams sumažės rūpesčių tvarkant dokumentus. Nuo šiol nebereikės vykti į klientų aptarnavimo centrą pasirašyti atsakomybės ribų akto. Tai numato energetikos ministro įsakymu atnaujintas aprašas, numatantis privačių klientų prijungimo tvarką prie bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dujų skirstymo tinklo.

Dujas namie įsivesti nutarusiems gyventojams sumažės rūpesčių tvarkant dokumentus. Nuo šiol nebereikės vykti į klientų aptarnavimo centrą pasirašyti atsakomybės ribų akto.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Dujas namie įsivesti nutarusiems gyventojams sumažės rūpesčių tvarkant dokumentus. Nuo šiol nebereikės vykti į klientų aptarnavimo centrą pasirašyti atsakomybės ribų akto.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 24, 2017, 10:19 AM, atnaujinta Apr 9, 2017, 4:08 AM

Iki šiol klientai, norėdami pasirašyti atsakomybės ribas nustatantį dokumentą, turėdavo vykti į ESO klientų aptarnavimo centrą. Dabar nebereikės tam gaišti laiko, nes šis ribų aktas bus siunčiamas paštu ir įsigalios automatiškai. Į klientų aptarnavimo centrą reikės vykti tik tuo atveju, jei nuosavybės riba nesutaps su apskaitos prietaisu, tačiau tokie atvejai – labai reti.

„Pastaruoju metu skiriame daug dėmesio dujų įvedimo proceso tobulinimui tam, kad jis taptų paprastas, patogus ir greitas. Klientas nori kuo mažiau laiko praleisti tvarkant dokumentus ir tikisi profesionalaus vieno langelio principo aptarnavimo. Daug dėmesio skiriame naujų klientų prijungimo procesų tobulinimui ir darome viską, kad jis taptų paprastesnis, o procedūros ir reikalavimai būtų minimalūs ir nesukeltų papildomų rūpesčių. Vis dėlto, vien vidinių procedūrų optimizavimo nepakanka. Didžiausią teigiamą efektą atneša procesą reglamentuojančių teisės aktų tobulinimas. Šioje srityje yra būtinas bendradarbiavimas su Energetikos ministerija, kuris duoda vaisių“, – teigia ESO Paslaugų tarnybos direktorius Ignas Pranskevičius.

„Tai pirmieji žingsniai, mažinant administracinę naštą dujas įsivedantiems vartotojams. Privačių klientų prisijungimo prie dujų tinklų tvarka bus tobulinama ir toliau, kad dujų įvedimo procesas taptų kaip įmanoma sklandesnis ir greitesnis. To paties sieksime ir gyventojų prijungimo prie elektros tinklų srityje“, – sako energetikos viceministras Egidijus Purlys.

Tai ne vienintelė naujovė, kuri užtikrins paprastesnį dujų įvedimo procesą. Nuo 2017 metų sausio 1 dienos dujų užpildymo kliento vidaus sistemoje paslauga įskaičiuota į prijungimo prie dujų tinklo kainą, tad atskirai nebereikės rūpintis jos užsakymu. Maža to, ši paslauga, kai yra baigtas vidaus tinklo įrengimas ir pastatytas dujų katilas, gali būti suteikiama visą parą klientui patogiu laiku.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.