Japonijoje vis daugiau išgeriama vyno – sakė traukiasi jam iš kelio

Vyno vartojimo apimtis

Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 26, 2017, 10:00 AM, atnaujinta Apr 9, 2017, 1:12 AM

Čilietiški vynai Japonijoje taip išpopuliarėjo, kad tradiciniam japoniškas gėrimui – sakė – tenka trauktis iš kelio.

Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją. 2016 metų sausio lapkričio mėnesiais į Japoniją buvo atvežta 74,5 mln. litrų čilietiško vyno palyginti su 57,7 mln. litrų prancūziško vyno, rodo Japonijos žemės ūkio ministerijos duomenys.

„Wine Intelligence“ duomenimis, Japonija yra patraukliausia rinka vyno gamintojams. Kalbėdami apie tendencijas Azijoje analitikai dažniau mini Kiniją, tačiau Japonijoje tiek pajamos, tiek ir vyno suvartojimo apimtys vienam gyventojui yra didesnės.

Kaip skelbia „Bloomberg“, vyno vartojimo augimas Japonijoje siejamas su augančiu dirbančių moterų skaičiumi.

„Moterys geria daugiau, nes jų daugėja darbo rinkoje, auga jų pajamos. Ir ši tendencija yra naudinga vyno rinkai“, – sakė „NLI Research Institute“ analitikė Naoko Kuga.

„Euromonitor International“ duomenys rodo, kad sakė išlieka pagrindiniu gėrimu Japonijoje pagal vartojimo apimtis (60,6 proc.) Tačiau šio gėrimo pardavimai neauga nuo 2011 metų. O vyno pardavimai auga po 4,5 proc. kasmet.

O gal vyno suvartojimą vienam žmogui tenkanti dalis nuo 2006 metų šoktelėjo 50 proc. iki 2,4 litro per metus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.