Mokiniai bendradarbiauja su verslininkais

Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje. Verslas supranta, kad kai kurias užduotis gali labai gerai atlikti ir profesinį išsilavinimą įgiję asmenys. Mokyklos bendruomenė labai džiaugiasi aktyviu bendradarbiavimu su bendrovėmis „Libra Vitalis“, „Heliopolis“, „Reval baldai“, Įmonės „Epson Europe B.V.“ atstovybe bei kitomis įmonėmis.

Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje.<br>Kauno taikomosios dailės mokyklos nuotr.
Daugiau nuotraukų (16)

Daina Rožnienė, Kauno taikomosios dailės mokyklos direktorė

Mar 23, 2017, 9:44 AM, atnaujinta Apr 7, 2017, 10:17 AM

Supratimas, kad ne visada išsilavinimo lygis nulemia darbuotojo duodamą pridėtinę vertę, formuojasi ir Lietuvoje. Verslas supranta, kad kai kurias užduotis gali labai gerai atlikti ir profesinį išsilavinimą įgiję asmenys. Mokyklos bendruomenė labai džiaugiasi aktyviu bendradarbiavimu su bendrovėmis „Libra Vitalis“, „Heliopolis“, „Reval baldai“, Įmonės „Epson Europe B.V.“ atstovybe bei kitomis įmonėmis.

Bendrovių „Libra Vitalis“ ir „Heliopolis“ veikla neatsiejama nuo kūrybinio proceso, kuriame dalyvauja menininkai, profesionalūs dizaineriai, architektai, reklamos gamintojai, dėstytojai, kūrybingi mėgėjai ir studijuojantis jaunimas. Neatsitiktinai buvo inicijuotas kūrybinis konkursas, skirtas verslo suvenyro idėjoms. Konkursas įvyko ir mes džiaugiamės, kad jame aktyviai dalyvavo net penki mūsų mokyklos mokiniai.

Jie pateikė savo projektus bendrovių „Libra Vitalis“ ir „Heliopolis“ paskelbtame Verslo suvenyro idėjų konkurse. Džiaugiamės, kad darbo kalendoriaus kūrimo procesas buvo įdomus ir naudingas kūrėjoms. Buvo susipažinta su naujomis medžiagomis, konkursiniais reikalavimais. Konkurso dalyvių darbus vertino komisija, sudaryta iš bendrovių „Libra Vitalis“, „Heliopolis“ ir VDA grafikos katedros vadovų.

Pagrindiniai konkursui pateiktų idėjų atrankos ir vertinimo kriterijai buvo: meninė ir estetinė vertė, verslo suvenyro idėjos originalumas ir praktiškumas. Malonu, kad konkurso paskatinamieji prizai skirti mūsų mokinėms Astridai Čivilienei, Vilijai Kubiliūtei, Inesai Muchinaitei, Jurgitai Vasiliauskienei, Audronei Vėželienei (profesijos mokytoja Elena Pukienė).

Jau kuris laikas Namų idėjų centro (NIC) parduotuvių bendrosios erdvės apipavidalinamos mokyklos mokinių darbais. Keliuose miestuose prekybos centro lankytojai matė fotografo programos mokinių darbus parodoje „Formos ir faktūros“, „Paveldas kitu kampu“ (profesijos mokytojas Robertas Misiukonis), Kaune prekybos centro erdves puošė keramikų, juvelyrų, vizualinės reklamos gamintojų, interjero apipavidalintojų darbai.

Mūsų mokiniai aktyviai dalyvauja Namų idėjų centro organizuojamuose konkursuose, seminaruose, susitikimuose su dizaineriais, architektais. Kalėdinės puošybos projekto konkurso profesionalų komisijos sprendimu dailiųjų tekstilės dirbinių gamintojo programos mokinių grupės (profesijos mokytoja Rytė Jukavičiūtė) erdvinei kompozicijai „Žiemos gėlės“ iš popieriaus masės pagal papjė mašė technologiją skirta pirmoji vieta.

Bendrovė „Reval baldai“, užsiimanti nestandartinių baldų gamyba, plačiai taikanti inkrustacijos, intarsijos ir kitas meniškų baldų gamybos technologijas, ėmėsi iniciatyvos kartu su mokyklos atstovais pristatyti baldžiaus profesiją bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams.

Vienas svarbiausių Lietuvos ūkio konkurencingumo prioritetų yra inovacijos. Sėkmingas verslo ir mokymo įstaigų bendradarbiavimas sąlygoja inovacijų sklaidą. Reklamos ir kompiuterijos skyriuje besimokantys mokiniai taip pat fotografai pozityviai vertina įmonės „Epson Europe B.V.“ atstovybės suteiktas galimybes susipažinti su naujausiomis spaudos technologijomis bei įranga.

Meno krypties studijos nemažai daliai Lietuvos gyventojų yra įdomios. Tačiau studijuoti menus aukštosiose mokyklose dažnas nedrįsta dėl baimės nesugebėti įvykdyti studijų programos reikalavimų ar nepakankamų lėšų brangioms studijoms finansuoti.

Kauno taikomosios dailės mokykloje mokymo ir mokymosi išlaidas dengia valstybė – mokslas besimokančiajam nekainuoja. Net ir tie, kurie turi tik didžiulį norą kurti, bet neturi meninio ugdymo pagrindų, puikiai gali tobulinti savo gebėjimus pasirinkdami dailiųjų amatų ar dizaino mokymo programas. O profesijos mokytojams kartu su suinteresuotais darbdaviais yra garbė perduoti savo žinias ir praktinius gebėjimus tuo besidomintiems.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.