„Eismas tarp Baltijos šalių ir Centrinės Europos ir Skandinavijos įmonei „Stena Line“ yra strategiškai svarbus. Numatome didesnę krovinių gabenimo į Baltijos šalis ir iš jų paslaugų paklausą. Maršrutas parengtas siekiant sustiprinti padėtį rinkoje ir pasiūlyti klientams aukščiausią paslaugų kokybę“, – sako Erikas Tulinas, Baltijos jūros šiaurės regiono komercijos direktorius.
Keltas „Stena Nordica“ maršrutu Liepoja–Travemundė kursuos kartu su keltu „URD“, pirmą kartą jis išvyko šių metų kovo 31 d. iš Travemundės uosto Vokietijoje. Toliau „Stena Line“ keltai šiuo maršrutu kursuos pagal naują keltų grafiką, kuriame per savaitę tarp Liepojos ir Travemundės bus 10 reisų.
„Esame populiari jūros transporto bendrovė, pagrindinis mūsų tikslas yra teikti visiems prieinamas ir patikimas paslaugas, kurti ilgalaikius santykius su klientais. Šiuos metus pradėjome nuo dviejų Baltijos jūros transporto koridorių stiprinimo: Liepoja strategiškai pasirinkta kaip vartai į Centrinę Europą, o Ventspilis laikomas tiltu į Skandinaviją“, – sako Oskaras Uosis, Baltijos jūros šiaurės regiono krovinių gabenimo komercijos vadovas.
„Stena Nordica“ techninė informacija
Bendra masė: 24 206 t Ilgis: 169,8 m Plotis: 24 m Grimzlė: 6 m Greitis: 28 mazgai Laivo tipas: RoPAX Vietų automobiliams: 300 Vietų keleiviams: 450 Krovinių talpa: 1 948 linijiniai metrai Pagamintas: 2000 metais Japonijoje Varikliai: 2 x Wärtsilä 12V38 / 18V38