Spartų lietuvių Fintech įmonės augimą lėmė plėtra į užsienį

Lietuvių finansinių technologijų (Fintech) įmonei Paysera 2016 metai buvo sėkmingi. Pristačius rinkai VISA mokėjimo korteles, IBAN sąskaitas ir pradėjus aktyvią plėtrą į užsienį, ženkliai išaugo klientų skaičių ir buvo pagerinti finansiniai rezultatai.

Planuose numatyta dar labiau žengti į bankų rinką<br>Bendrovės nuotr.
Planuose numatyta dar labiau žengti į bankų rinką<br>Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 10, 2017, 11:11 AM, atnaujinta Apr 14, 2017, 3:37 AM

Audituotais duomenimis, 2016 metais Paysera pajamos išaugo 40 proc. ir siekė 5,2 mln. EUR, o grynasis pelnas sudarė 1 mln. EUR.

Pasak Paysera generalinio direktoriaus Kosto Noreikos, tokią sėkmę lėmė ženkliai augantis klientų skaičius, kuris šiuo metu viršija 300 tūkst. privačių ir per 15 tūkst. verslo klientų.

„Praėjusiais metais pradėjome aktyvią plėtrą į užsienį per franšizės modelį, taip pat investavome daugiau į reklamą užsienio klientams. Tad 2016 metais net 70 proc. naujų klientų buvo iš užsienio šalių“, – dėsto K. Noreika.

Verslininkas priduria, kad nors Paysera paslaugos tampa vis populiaresnės tarp užsieniečių, tačiau vis dar pagrindinė pajamų dalis (65 proc.) surenkama Lietuvoje.

Ženkliai augęs užsienio klientų skaičius turėjo įtakos pervedimų skaičiaus didėjimui bei Paysera sąskaitose laikomoms pinigų sumoms. Tad 2016 metais atlikta daugiau nei 1,2 mln. pervedimų į bankus, o pervestų pinigų suma sudarė net 1,4 mlrd. EUR.

„Metų pabaigoje Paysera klientai sąskaitose laikė 46,5 mln. EUR, kai tuo tarpu, 2015 metais 19,5 mln. EUR. Tai rodo, kad vis daugiau klientų renkasi Paysera kaip pagrindinę arba kaip antrą sąskaitą ir čia laiko savo pinigus“, – tikina Paysera generalinis direktorius.

Sėkmingi metai elektroninei prekybai

Elektroninės prekybos tempai nuolatos didėja ir vis daugiau žmonių renkasi prekes įsigyti internetu. Lietuva ne išimtis. Praėjusiais metais Paysera klientų elektroninėse parduotuvėse įmokų buvo surinkta 34 proc. daugiau nei praėjusiais metais.

„Surinktų įmokų suma pasiekė 131 mln. EUR, kaip tuo tarpu 2015 metais buvo 98 mln. EUR. Tai nėra visos šalies statistika, tačiau mūsų skaičiavimais, daugiau nei 90 proc. elektroninių parduotuvių Lietuvoje naudojasi Paysera paslaugomis norint surinkti įmokas, tad bendra šalies tendencija turėtų būti panaši“, – teigia K. Noreika.

Prie sėkmės prisidėjo ir Paysera Tickets

Prie įmonės augimo prisidėjo ir bilietų platinimo sistemos Paysera Tickets, kuri 2016 metais užsiėmė savo rinkos dalį ir iš tradicinių bilietų platintojų perėmė Lietuvoje gerai žinomus renginius.

„Per Paysera Tickets bilietus jau platino tokie žymūs renginiai kaip: Galapagai, No Limits motyvacijos konferencija, Bliuzo naktys, Mėnuo Jodaragis, Roko Naktys, LOGIN konferencija ir kiti“, – pasakoja K. Noreika.

Anot jo, praėjusius metais per Paysera Tickets buvo parduota bilietų už 1 mln. 912 tūkst. EUR.

Ateities planai

Paysera nuolatos auga ir plečiasi, turi biurus Vilniuje, Kaune ir Alytuje, o darbuotojų skaičius jau pasiekė 100. Tad 2017 metais Paysera planuoja dar sparčiau augti ir plėtoti verslą į užsienį, klientams ketina pasiūlyti ir Latvijos IBAN sąskaitas, pigesnį įmokų surinkimo būdą elektroninėms parduotuvėms MIP bei mobilius mokėjimo kortelių skaitytuvus mPos.

Planuose numatyta dar labiau žengti į bankų rinką ir klientams siūlyti kredito liniją bei lizingo paslaugą.

Tikimasi, kad šios ir kitos planuojamos naujovės bei permainos dar labiau prisidės prie Paysera augimo ir 2017 metų rezultatai bus dar geresni.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.