Balandžio pradžioje „Vilmorus“ Lietuvoje atlikus tyrimą net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausia apsipirkti galima „Lidl“ prekybos tinkle.
Antroje vietoje – prekybos tinklas „Norfa“ (29,6 proc.), trečioje – „Maxima“ (25,6 proc.), ketvirtoje – „Iki“ (4,5 proc.), penktoje – „Rimi“ (0,9 proc.).
„Džiaugiamės, kad tokia didelė gyventojų dalis žino, jog prekybos tinklas „Lidl“ siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Nuolat plečiame parduotuvių tinklą Lietuvoje, kad kuo daugiau Lietuvos pirkėjų galėtų patys įsitikinti mūsų patrauklumu“, – teigia Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. „Vilmorus“ bendrovės atstovai pastebi, kad „Lidl“ kaip pigiausią prekybos tinklą dažniau mini jaunesni respondentai – net 47 proc. 18–39 m. amžiaus grupės apklaustųjų.
„Lidl“ dažniau nurodė ir aukštąjį išsilavinimą turintys gyventojai. Tarp jų net 44 proc. respondentų teigė, kad „Lidl“ siūlo mažiausias kainas Lietuvoje. Jiems pritarė ir kas antra (52,1 proc.) namų šeimininkė.
Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą „Vilmorus“ atliko šių metų balandžio 1–9 d. Tyrimo metu apklaustas 1001 respondentas miestuose ir kaimuose visoje Lietuvoje.
Šiuo metu „Lidl“ prekybos tinklas valdo 28-ias parduotuves, įsikūrusias Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje ir Ukmergėje.