Kas svarbiausia renkantis draudimo paslaugas?

 

 Anot T.Nenartavičiaus, draudimo paslaugų kokybę galima vertinti ir pagal rekomendacijas.
 Anot T.Nenartavičiaus, draudimo paslaugų kokybę galima vertinti ir pagal rekomendacijas.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2017-05-05 09:36


Juk skirtingų draudikų siūlomi produktai neretai skiriasi tiek kaina, tiek sutarčių sąlygomis.
Europos bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvos padalinio Draudimo departamento direktorius Tomas Nenartavičius svarstantiems apsidrausti patarė atsižvelgti į penkis pagrindinius dalykus.


Poreikiai. T.Nenartavičiaus teigimu, renkantis konkrečius draudimo produktus pirmiausia reikėtų pradėti savo poreikių įvertinimo. Kokios rizikos yra aktualiausios, o galbūt net ir kritinės? Kokios apsaugos reikia labiausiai? Tai – klausimai, į kuriuos kiekvienas, norintis apsidrausti, turėtų sau atsakyti pirmiausia.


„Kai kuriais atvejais tam tikro draudimo poreikis yra įtvirtintas įstatymais ar kitomis taisyklėmis. Pavyzdžiui, vairuotojai šalies keliuose gali jaustis daug saugiau žinodami, kad kiekvienam jų yra privalomas transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimas.


Įsigyjant būstą su banko paskola dažniausiai reikalaujama jį apdrausti, o kai kurių profesijų atstovų sveikata taip pat yra draudžiama privalomai.


Vis dėlto net ir šiais atvejais gyventojams ar įmonėms dažniausiai tenka rinktis konkrečius pasiūlymus, o aiškiai apsibrėžus savo poreikius galima priimti racionaliausią sprendimą“, – aiškino T.Nenartavičius.


Kaina. Renkantis bet kokius produktus ar paslaugas paprastai vienas svarbiausių kriterijų daugeliui yra kaina. Pasak T.Nenartavičiaus, visuomet verta palyginti panašių draudimo pasiūlymų kainas, tačiau atidžiau nepasidomėjus iš karto pulti rinktis pigiausio nepataria.


„Jei iš pirmo žvilgsnio identiškų draudimo produktų kaina skirtingose bendrovėse gerokai skiriasi, natūraliai kyla klausimas, kas tai lemia? Ar abiejų produktų kokybė yra lygiavertė? Galbūt su brangesniuoju yra suteikiama papildomos naudos?


Draudimo rinka Lietuvoje yra gana konkurencinga, todėl jei kuris nors draudikas joje siūlo gerokai didesnes ar mažesnes tam tikro produkto kainas, reikėtų pasidomėti, dėl kokių priežasčių. Aukšta kaina taip pat nebūtinai automatiškai reiškia geresnę kokybę, todėl patartina vien kainos kriterijumi aklai nepasikliauti“, – teigė T.Nenartavičius.


Kokybė. Draudimo paslaugų kokybę, T.Nenartavičiaus teigimu, kartais gali būti sunkiau apibrėžti nei daugelio kitų produktų. Be to, kiekvienas gyventojas ją gali suvokti labai skirtingai. Vis dėlto retas pasakytų, kad kokybė renkantis draudimo paslaugas jam yra nesvarbi.


„Draudimo produkto kokybė gali susidėti iš daugelio skirtingų dalykų ir, nors pirmenybę gyventojai gali teikti vieniems ar kitiems, visuomet patartina įvertinti jų visumą. 
Tai ir aptarnavimo kokybė bei operatyvumas, ir profesionalios konsultacijos, išmokų administravimo sklandumas, dėmesys kliento poreikiams bei kiti dalykai.

 

Be abejo, dažnai susidaryti objektyvią nuomonę apie šiuos aspektus gali būti sudėtinga nepradėjus paslaugomis naudotis, tad šiuo atveju vertingos gali būti ir artimųjų bei draugų rekomendacijos“, – įspėjo T.Nenartavičius.


Vertė. Besidraudžiantiems gyventojams paprastai yra svarbu gauti didesnę apsaugą, todėl, pasak T.Nenartavičiaus, visuomet neprošal pasidomėti, ar su tam tikru draudimo produktu nesiūlomas ir draudimas nuo papildomos rizikos arba kokios nors pridėtinės paslaugos.


„Galbūt vietoj keleto skirtingų draudimo produktų galima gauti vieną visus juos apimantį kompleksinį pasiūlymą? Galbūt vienu šūviu gali pavykti nušauti keletą zuikių ir gauti daugiau apsaugos? Gerai išnagrinėjus rinkoje siūlomus pasiūlymus tikrai galima atrasti sau naudingiausią sprendimą ir gauti didesnę vertę“, – sakė T.Nenartavičius.


Reputacija. Galiausiai T.Nenartavičius išskyrė konkretaus draudiko reputacijos svarbą, bendrovių vertybes ir socialinės atsakomybės siekius.


„Galime pasidžiaugti, kad draudimo sektorius Lietuvoje turi tikrai pakankamai gerą reputaciją, o gyventojai draudikais pasitiki. Vis dėlto pasidomėjus atskirų bendrovių vertybėmis, socialinę atsakomybę liudijančiais veiksmais priimti sprendimą gali būti dar lengviau.


Draudimo bendrovė daugeliui gyventojų tampa ilgalaikiu partneriu, o juk visuomet maloniau bendradarbiauti su tais, kurių vertybės tau yra artimos“, – įsitikinęs T.Nenartavičius. 
 
 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.