Norėjo pamaitinti sergančią mamą cepelinais: tiekėjo atsakymas pribloškė

Sunkia onkologine liga sergančią mamą slaugantis vilnietis Denisas norėjo įgyvendinti vieną jos norą – pamaitinti cepelinais. Negalintis pasitraukti nuo ligonės vyriškis iš vienos įmonės, kuri teikia maisto pristatymo paslaugas į namus, užsakė maisto rinkinį, tačiau vietoj jo gavo tarsi šlapiu skuduru per galvą.

Ligonės noras pasivaišinti cepelinais nebuvo įgyvendintas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Ligonės noras pasivaišinti cepelinais nebuvo įgyvendintas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Ligonės noras pasivaišinti cepelinais nebuvo įgyvendintas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Ligonės noras pasivaišinti cepelinais nebuvo įgyvendintas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 18, 2017, 6:23 PM

„Išalkai? Numalšink savo alkį keliais mygtuko paspaudimais su Foodout.lt - didžiausiu maisto užsakymo portalu Lietuvoje, jungiančiu daugiau nei 200 Jūsų pamėgtų ir įvertintų restoranų Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose“, – savo internetiniame puslapyje skelbia maisto pristatymo paslaugą teikianti platforma foodaut.lt. – Taupyk laiką – maisto pristatymas į namus ar biurą per 1 val. arba maisto atsiėmimas išsinešimui per 20 min.“

Pasakė, kad neveš

„Gyvenu Naujojoje Vilnioje. Mama – sunki onkologinė ligonė. Negaliu jos nei minutei palikti. Ji labai užsinorėjo cepelinų. Aš pats nusprendžiau užsisakyti picą. Suformavau 16 eurų vertės užsakymo krepšelį ir kreipiausi į foodout.lt. Ir ką gi išgirdau? Man buvo pasakyta, kad į Naująją Vilnią jie neveš – per toli. Tačiau jų svetainėje skelbiama, kad maistas pristatomas į bet kurią Vilniaus vietą“, – piktinosi vilnietis Denisas.

Vyriškis teigia už pristatymą pasiūlęs didesnę kainą, nei pateikiama paslaugą teikiančios internetinės paslaugų įmonės kainoraštyje. Tačiau ir tai nepadėjo.

„Mama – tik po ligoninės. Reikia ją pamaitinti, o aš neįsivaizduoju, kaip  ištrūkti iš namų. Skambinau draugams, bet tie dirba. Juk negalvojau, kad gali kilti panašių problemų“, – pasakojo Naujosios Vilnios gyventojas.  

2014m. lapkritį įsikūrusi maisto pristatymo Foodaut.lt  yra iškėlusi sau tikslą – efektyviai pasotinti savo klientų alkanus skrandžius.  „Esame jauni, bet jau ne maži – Lietuvoje esame didžiausias maisto pristatymo tinklas, taip pat plečiamės užsienio rinkose: Latvijoje, Estijoje, Irane, Baltarusijoje“, – skambiai save pristato internetinė įmonė.

 „Maistas iš restoranų pristatomas sutartu spinduliu, kad būtų užtikrinta geriausia maisto kokybė bei pristatymo greitis. Dirbame su skirtingai išsidėsčiusiomis maitinimo įstaigomis, kad būtų patenkinti  visur gyvenančių žmonių poreikiai bei pasiūlytas kuo didesnis pasirinkimas. Į Naująją Vilnią maistą pristatome, tačiau iš tam tikrų restoranų, kurie yra arčiau šios vietos“, – susidariusią situaciją komentavo Foodout.lt atstovė Asta Jakumaitė.

Jos žodžiais, vilnietis suformuoti krepšelio iš restorano, iš kurio maistas nėra pristatomas į Naująją Vilnią, paprasčiausiai negalėjo, nes sistema pagal adresą tokio restorano, kaip vieno iš galimų pasiūlymų, nerodytų ir krepšelio formuoti neleistų.  

„Kadangi bet kokie komentarai, kaip minimas noras mokėti didesnį mokestį už paslaugą, galimi įrašyti tik po krepšelio suformavimo, kas šiuo atveju nėra įmanoma, tikėtina, jog klientas bandė užsisakyti telefonu. Konsultantės suformuoti krepšelio be adreso techniškai negali ir visuomet pasiūlo kitus variantus“, – tvirtino A. Jakimaitė. 

Turi pateikti įrodymus

Denisas kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą. Jos atstovė Giedrė Nenartavičiūtė naujienų portalui lrytas.lt sakė, kad vilnietis pirmiausia privalo parašyti prašymą, kuris būtų tiriamas. Pagal įstatymą prašymo svarstymo maksimalus laikas – 90 dienų.

„Tačiau pirmiausia jam reikia kreiptis į tą paslaugų teikėją, nurodyti, kad nebuvo įvykdytas jo reikalavimas.  Vartotojas taip pat turi pateikti visą informaciją, kokią yra sukaupęs – laiškus ar pan. , Kitaip tariant, jo pretenzijas patvirtinančius įrodymus. Nes kitu atveju, pretenziją gavusi įmonė gali pakeisti paslaugų sąlygas. Savo ruožtu mes kreipsimės į paslaugų teikėją, paprašysime pateikti taisykles, kuriomis vadovaujasi. Nes jis turi vykdyti tuos įsipareigojimus, kurie nurodyti viešoje erdvėje. O jei atsisako, tai turi motyvuoti, kodėl atsisako“, – komentavo tarnybos atstovė. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.