Skrydžio trukmė: 40–50 minučių
Maršruto ilgis: 69 km
Statusas: veikiantis
Maroko oro bendrovė siūlo reguliarų reisą tarp šiauriausio šalies taško – Tanžero miesto ir Gibraltaro, kuris priklauso Didžiajai Britanijai. Per savaitę atliekami tik du reisai: ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Lėktuvas – ne mažas „kukurūznikas“, o gana įspūdingas 70 vietų „ATR72“, kurio salonas padalytas į dvi dalis – ekonominės klasės ir verslo klasės. Pats pigiausias bilietas, perskaičiavus į eurus, atsieis maždaug 95 eurus. Jei skraidyti lėktuvais nemėgstate, maždaug tuo pačiu maršrutu plaukioja keltai. Tiesa, kelionė truks šiek tiek ilgiau: apie pusantros valandos.
Sankt Galenas-Altenrainas (St. Gallen-Altenrhein) – Frydrikshafenas
Aviakompanija: „People's Viennaline“
Skrydžio trukmė: 8 minutės pakilus į skridimo aukštį, bendra skrydžio trukmė – apie 20 minučių
Maršruto ilgis: 21 km
Statusas: atšauktas balandžio 14 dieną
Šis reisas buvo atšauktas visai neseniai – balandžio mėnesį. Iš Šveicarijos Sankt Galeno kantono Altenraino kaimo į Vokietijos Frydrikshafeną buvo galima nuskristi vos per 8 minutes, be to, šiuo reisu skraidė didelis reaktyvinis lėktuvas.
Aviakompanija pradėjo skrydžius šiuo maršrutu 2016 metų lapkritį, bet jai taip ir nepavyko pasiekti planuojamos keleivių apyvartos. Kam šis reisas apskritai buvo reikalingas? Dalykas tas, kad miestus skiria Bodeno ežeras (vok. Bodensee), kitaip dar vadinamas Konstanso ežeru ar Švabijos jūra, ir kelionė traukiniu iš vienos vietos į kitą trunka dvi valandas. Aviakompanija nusprendė, kad toks reisas turės paklausą, be to, tikėjosi, kad pagerėjęs susisiekimas leis plėtoti verslo turizmą Frydrikshafene. Bet ji apsiskaičiavo, nemažą įtaką tam turėjo ir bilietų kaina: bilietas į vieną pusę kainavo 40 eurų.
Viena – Bratislava
Aviakompanija: „FlyNiki“
Skrydžio trukmė: 10 minučių pakilus į skridimo aukštį
Maršruto ilgis: 48 km
Statusas: atšauktas
Austrijos mažų sąnaudų oro bendrovė (populiariai vadinama žemų kainų arba pigių skrydžių bendrove) planavo pradėti skrydžius tarp Vienos ir Bratislavos nuo 2015 metų balandžio mėnesio. Tiesą sakant, šis reisas buvo reikalingas aviakompanijai skrydžiams iš Slovakijos sostinės organizuoti – suprantama, tai pigiau nei iš Vienos. Taigi, tam, kad lėktuvai neskristų tušti iš vieno miesto į kitą, buvo nuspręsta parduoti į juos bilietus.
„FlyNiki“ planavo atlikti iki šešių skrydžių per savaitę, tačiau planams nebuvo lemta išsipildyti: aviakompanija nusprendė neperkelti į Bratislavą dalies savo būstinės personalo. Skrydis jau ir taip buvo gana beprasmis: jei jums reikia patekti iš Vienos į Bratislavą, protingiausia tai padaryti automobiliu – tarp dviejų sostinių šiek tiek mažiau nei 50 kilometrų, ir kelionė užtrunka mažiau nei valandą.
Parengė Leonas Grybauskas