Išbandėme ir įvertinome: kelionė traukiniu Vilnius-Nida

Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.

Nemeluosiu, traukiniu paskutinį kartą važiavau taip seniai, kad net tiksliai nebepamenu, todėl įlipusi vidun buvau maloniai nustebinta. <br> R.Rakauskės nuotr.
Nemeluosiu, traukiniu paskutinį kartą važiavau taip seniai, kad net tiksliai nebepamenu, todėl įlipusi vidun buvau maloniai nustebinta. <br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
 Pagal numatytą laiką Klaipėdoje turėtume būti lygiai 16.00 val., o Nidoje – šiek tiek po 18 valandos.<br> R.Rakauskės nuotr.
 Pagal numatytą laiką Klaipėdoje turėtume būti lygiai 16.00 val., o Nidoje – šiek tiek po 18 valandos.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Antrąją vasaros dieną, nors kiek ir apniukusią, savo kelionę prie jūros pradėjo pirmasis ir niekada iki šiol dar bėgiais tokiu maršrutu, Vilnius – Klaipėda (Nida), nedundėjęs „Lietuvos geležinkelių“ traukinys.<br> R.Rakauskės nuotr.
Nida<br> R.Rakauskės nuotr.
Nida<br> R.Rakauskės nuotr.
Daugiau nuotraukų (19)

Lrytas.lt

Jun 3, 2017, 6:23 PM, atnaujinta Jun 26, 2017, 7:01 PM

„Mama, bet kaip mes traukiniu nuvyksime į Nidą? Juk ten nėra jokio tilto, jokių bėgių“, –  tempdamas mamą už rankos greičiau lipti vidun į traukinį klausė berniukas. „Nuvyksime, nuvyksime“, – daug į kalbas nesileisdama tepasakė ji. 

Ir išties, Vilnius – Klaipėda (Nida) – ne toks ir įprastas maršrutas keliaujant traukiniu. Tikriausiai būtent todėl lrytas.lt žurnalistai negalėjo praleisti progos išbandyti naująją kryptį ir išsiaiškinti bei savu kailiu patirti, kaipgi Vilniuje įsėdus į traukinį galima atsidurti Nidoje. 

Pigiau nei nuosavu automobiliu

Į Vilniaus geležinkelio stotį atvykstame šiek tiek prieš vidurdienį. Iki traukinio turime dar apie 10 minučių, tad kiek pasisukinėjame aplink. Žmonių stotyje daug. Vieni sėdi apsikrovę didžiausiais lagaminais, kiti –  tiesiog linksmai šnekučiuojasi. 

Traukinio bilietą su savimi jau turime, tiesa, maršrutu Vilnius – Nida, važiuojant į vieną pusę,  jis kainuoja 22,3 euro antrąja klase, o norintiems važiuoti pirmąja klase – 26 eurus.

Kiek pasidairę po stotį nieko nelaukiame ir einame link traukinio. Ant bilieto aiškiai parašyta: 1 kelias, 1 peronas. O čia, prie jau laukiančio traukinio, būriuojasi nemažai keleivių. Sulaukę savo eilės įlipame į traukinį ir nesunkiai susirandame savo vietas. Kaip vėliau sužinome, parduota maždaug pusę bilietų.

Nemeluosiu, traukiniu paskutinį kartą važiavau taip seniai, kad net tiksliai nebepamenu, todėl įlipusi vidun buvau maloniai nustebinta. Pavyzdžiui, antrosios klasės vietose – vietos kojoms daugiau negu reikia, o kaip dar vienas didelis privalumas – 220 v elektros lizdas pasikrauti mobilųjį ar nešiojamą kompiuterį.

 Netrukus traukinys iš apniukusio Vilniaus pajuda lygiai tuo laiku, kuris nurodytas biliete ir nevėluoja nė minutės – 11.55 val. Pasižiūrėjus pro langą atrodo, kad čia tuoj prasidės audra, o vėjas medžių šakas lenkia kone iki žemės.  „O mes sau Pajūrio ekspresu važiuojame į Nidą ir mums jokios audros nebaisios“, – pagalvojame. 

Veš autobusai

Netrukus traukinio darbuotojas patikrina bilietus ir palinki geros kelionės bei perspėja, kad pirmoji traukinio stotelė bus Kretinga, mat važiuojant šiuo maršrutu traukinys praktiškai niekur kitur papildomai nestoja. 

Pagal numatytą laiką Klaipėdoje turėtume būti lygiai 16.00 val., o Nidoje – šiek tiek po 18 valandos, tad  kad  kelionė neprailgtų, susigalvojame veiklos: skaitome knygas bei dairomės pro langą. Tiesa, vienu kitu žodžiu persimetame ir su „Pajūrio ekspreso“ maršruto autoriumi „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotoju ir keleivių vežimo direkcijos direktoriumi Linu Baužiu. 

„Pats esu klaipėdietis, todėl pagalvojau, kad toks maršrutas Lietuvos žmonėms išties reikalingas. Į  pajūrį poilsiautojus mūsų traukiniai veš visą vasarą dukart per savaitę iki pat rugpjūčio pabaigos. Čia su savimi galima vežtis ir gyvūnus, ir dviračius“, – drauge važiuodamas traukiniu papasakoja L.Baužys. 

Laikas traukinyje tirpte ištirpsta ir netrukus traukinys jau stoja Kretingoje. Čia išlipa tie, kurie nusipirko traukinio bilietus Vilnius – Kretinga (Palanga).

Kaip išduoda pro šalį einanti darbuotoja, toliau nuo Kretingos klientus į Palangą veš autobusas, o keliaujantiems į Nidą reikės išlipti Klaipėdoje, kur kelionė  taip pat bus tęsiama autobusu, tačiau pirkti atskiro bilieto ar mokėti už įvažiavimą į Neringą papildomai tikrai nereikės.

Džiaugsmas Kuršių Nerijos mylėtojams

Kaip ir žadėta, Klaipėdoje traukinys sustoja lygiai 16.00 valandą. Čia oras puikus, skaisčiai šviečia saulė, o su dar vidudienį paliktu apniukusiu Vilniumi palyginti sunku, tiesa, tik kiek vėjuota.

Išlipus iš traukinio geležinkelio stotyje paėjus kiek tolėliau keleivių jau laukia autobusas su užrašu Klaipėda – Nida, kuris visus, vykstančius į Kuršių Neriją, pavėžins iki reikiamos vietos – Juodkrantės, Pervalkos, Preilos arba Nidos.

Vairuotojas atsakingai dar kartą patikrina tuos pačius traukinio bilietus. Netrukus pajudame link Naujosios perkėlos. Autobusas pilnas keleivių, o kelte automobilių taip pat daug, bet vos keliolika minučių – ir mes jau Kuršių Nerijoje. Pakeliui sustojame Juodkrantėje, išleidžiame dvi merginas.

Pervalkoje ir Preiloje nestojame, nes norinčiųjų išlipti nebuvo. Į Nidos autobusų stotį atvykstame apie 17.30 val., net pusvalandžiu anksčiau nei buvo planuota. 

Mūsų kelionės tikslas šiandien – pasiektas. Belieka pasidžiaugti gražiąja Nida ir nauju maršrutu, kuris Kuršių Nerijos mylėtojams, manau, nuo šiol kaip reikiant palengvins gyvenimą.

 

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.