„DPD Lietuva“ išmanieji sprendimai įvertinti „Metų paslauga“ apdovanojimu

Lietuvos verslo konfederacijos konkurse „Metų paslauga 2017“, už logistikos pasiekimus apdovanota bendrovė „DPD Lietuva“. Įvertinimas „Metų išmanusis logistikos sprendimas“ jai paskirtas už kurjerių maršrutų optimizavimo ir siuntų gavėjų informavimo sprendimą „Predict“ bei privačių klientų savitarnos portalą www.manosiunta.lt

 „DPD Lietuva“ generalinis direktorius Robertas Vilkaitis.<br>„DPD Lietuva“ nuotr.
 „DPD Lietuva“ generalinis direktorius Robertas Vilkaitis.<br>„DPD Lietuva“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 19, 2017, 8:00 AM, atnaujinta Jun 19, 2017, 8:55 AM


„Šiuo metu esame vienintelė tokius sprendimus turinti siuntų pristatymo bendrovė Lietuvoje. Jie pirmiausiai skirti mūsų klientams, kuriems siuntos atsiėmimą padarėme aiškesnį, paprastesnį ir netgi kontroliuojamą pagal jų poreikius. Mūsų versle, kuriame žmonių reiklumas paslaugos kokybei tik auga, geroji vartotojo patirtis – vienas svarbiausių sėkmės faktorių.


Kartu šie įrankiai padeda optimizuoti procesus įmonės viduje, pagerina darbų organizaciją. Dabar daugiau siuntų pristatome iš pirmo karto. Tokiu būdu ne tik didiname klientų pasitenkinimą pristatymo paslauga, bet ir mažiname savo CO2 emisiją, o tai – esminis mūsų socialinės atsakomybės tikslas“, – sako „DPD Lietuva“ generalinis direktorius Robertas Vilkaitis.


Vadovo teigimu, išmanieji „DPD Lietuva“ sprendimai skirti dviem to paties proceso dalims – iš pradžių suplanuojami siuntų pristatymo maršrutai bei informuojami gavėjai, o po to jau gavėjai gali pakoreguoti pirmiau numatytą pristatymo dieną ar adresą.


Siuntų pristatymo planavimas ir gavėjų informavimas 


„DPD Lietuva“ naudojama programa „Predict“ automatiškai sudėlioja optimaliausią pristatymo maršrutą kurjeriui ir sms žinute ar elektroniniu laišku informuoja kiekvieną gavėją apie numatomą (1 val. intervalu) pristatymo laiką. Per dieną tokių gavėjų būna apie 5000.


Tai technologiškai sudėtingas sprendimas, kuris kiekvieną dieną paskirsto apie 30 tūkst. pakuočių 350 „DPD Lietuva“ kurjerių visoje šalyje. Įvertinusi kasdien besikeičiančias darbo sąlygas (siuntų kiekis, jų svoris, gavėjų adresų išsidėstymas, kelių ir oro sąlygos), programa kiekvienam iš kurjerių sudaro optimaliausią visos dienos pristatymų maršrutą.


Siuntos atsiėmimo kontrolė – į gavėjo rankas


„Predict“ suplanavus siuntų pristatymo maršrutus, gavėjai gauna prisijungimo duomenis, su kuriais portale www.manosiunta.lt gali stebėti bei valdyti pristatymą – keisti atsiėmimo datą, adresą bei nukreipti siuntą į pasirinktą „DPD Pickup“ tašką ar terminalą. Taip gavėjams suteikiama unikali galimybė atsiėmimą pritaikyti prie savo poreikių. 


Ši paslauga pirmiausiai skirta siuntų gavėjams, perkantiems elektroninėse parduotuvėse. Portale jie realiu laiku žemėlapyje mato siuntos pristatymo kelią bei tai, kiek sustojimų (siuntų pristatymų) dar liko kurjeriui iki bus pristatyta būtent jiems adresuota pakuotė. Šie duomenys leidžia tinkamai planuoti savo laiką.


„DPD Lietuva“ planuoja dar labiau plėsti portalo www.manosiunta.lt funkcionalumus bei tobulinti „Predict“ sistemos darbą. Atlikusi SMS apklausą, įmonė išsiaiškino, kad dauguma portalu besinaudojusių žmonių jo funkcionalumą įvertino aukščiausiu balu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.