Dizainas, animacija ir šaltibarščiai. Štai kuo lietuviai rengiasi pakerėti japonus

 

 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
 Projekto organizatorių siekis - kad šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mados, interjero, grožio produktų, aksesuarų.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

2017-06-28 14:12

Japonijos-Baltijos dizaino savaitė ir verslumo skatinimo agentūra „Versli Lietuva“ pristato projektą „Lithuania: Creative & Contemporary“, kurio metu liepos 5-12 dienomis lietuvių dizainerių ir kūrybinių industrijų atstovų delegacija viešės Japonijoje. 

Vizito metu Lietuva bus pristatoma 8-tą kartą vyksiančioje didžiausioje ir vienoje svarbiausių mados ir dizaino parodų Japonijoje – DESIGN TOKYO. 

Po projekto skėčiu Tokijuje savaitgaliui įsikurs lietuviško dizaino Pop-Up krautuvė, pirmą kartą bus rengiama kūrybinių industrijų profesionalams skirta konferencija apie Lietuvos įvaizdį Japonijoje, organizuojami naudingi susitikimai su verslo ir kultūros sektorių atstovais bei smagūs, lietuvišku prieskoniu pagardinti tinklaveikos vakarai aktualioms pažintims megzti. 

Bendradarbiavimas tarp Lietuvos ir Japonijos verslo bei kultūros sektorių pastaraisiais metais vis auga. Į Lietuvą atvykstantys Japonijos menininkai, verslininkai ir turistai, kurių srautas kasmet ženkliai didėja, pastebi unikalų Lietuvos dizainerių stilių. 

Jis išsiskiria iš Vakarų Europos šalių, žavi savo išraiškingumu, netradiciniais sprendimais, natūraliomis medžiagomis ir pagarba tradicijoms, taip vertinama japonų.

Projekto „Lithuania: Creative & Contemporary“ iniciatorius Sergej Grigorjev teigia, kad japonams Lietuvos produkcija yra kokybės ir natūralumo ženklas. 

Vis dėlto erdvės pokyčiams, pastebi S. Grigorjev, tikrai yra: „Paradoksalu, tačiau „sukurta Lietuvoje“ yra ir stiprybė, ir tam tikras varžantis faktorius. Japonų vartotojas tikisi būtent tokios Lietuvos: tarp aukštų ąžuolų ir čerpinių senamiesčio stogų visus metus veikiančios Kaziuko mugės. 

Visgi Lietuvos mados ir dizaino kūrėjų, susikertančių medijų profesionalų kūrybinis eksporto potencialas yra ženkliai universalesnis. Todėl svarbu ieškoti novatoriškų būdų, kaip kūrėjai gali naudotis jau esančiu šalies įvaizdžiu Japonijoje bei atrasti naujas nišas. 

Projektas skirtas pristatyti šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą, jos kuriamą produktą bei diskusijoje su pasaulyje pripažintais kūrėjais dekonstruoti Lietuvos įvaizdį, o sudėjus atgal - pamatyti naujas galimybes.“

 Projekto organizatoriai siekia užtikrinti, jog šiuolaikišką ir kūrybišką Lietuvą atspindėtų skirtingų kategorijų dizainas – mada, interjeras, grožio produktai, aksesuarai ir t.t. Todėl stereotipų apie lietuvišką dizainą laužyti ir naujų galimybių ieškoti į Japoniją keliaus 12 išskirtinių lietuviško dizaino prekinių ženklų. 

Tai - minimalistinio stiliaus rankinių kūrėjai „Distyled“, tradicijas ir modernumą puoselėjantys „LinenMe“, originalūs „Laura Daili“ papuošalai, tarptautinio pripažinimo sulaukusi mados dizainerė Kristina Kruopienytė, laikui nepavaldūs „Ovo Things“ kūriniai namams, maitinantį santykį kuriantys „You & Oil“ grožio produktai, visada grafiški „Naked Bruce“ gaminiai, miesto ritmu gyvenantys „Dear Freedom“ drabužiai, unikalius sprendimus namams siūlanti dizaino studija „Namuos“, minimalistinės rankinės su prieskoniais „Kartu“, vėją įsimylėję „Shkertik“ aksesuarai ir nuo lietaus saugantys „Ducktail Raincoats“. 

 „Lietuvių kūrėjų darbas yra lygiavertis varžovas visame dizaino pasaulyje. Siekiame jį parodyti ir, tuo pačiu, pasitikrinti, ar jis įdomus Japonijos rinkai”, - sako dizaino studijos „Namuos“ savininkė Rasa Kolesnikovaitė. 

Japonijos rinką prisijaukinti tikisi ir „Naked Bruce“ įkūrėja Monika Vaitkienė: „Dalyvavimas šiame projekte yra unikali galimybė ne tik įeiti į naują rinką, tačiau ir surasti partnerių tolimesniems santykiams“.

 Visi projekte dalyvaujantys prekiniai ženklai yra smulkiojo verslo atstovai, neturintys atskirų eksporto departamentų, jų verslo sėkmei užsienio rinkose dažnai įtaką daro asmeniniai kontaktai ir abipusis pasitikėjimas, tad projektas „Lithuania: Creative & Contemporary“ siekia sujungti lietuvius kūrėjus su tikslingais kūrybinių industrijų atstovais. 

DESIGN TOKYO parodos metu lietuvių dizaineriai turės galimybę pažinti Japonijos mados ir dizaino verslo aplinką, susitikti su panašiais kūrėjais, galerijų ir butikų savininkais, kitais industrijos lyderiais. 

 Konferencijos „Kūrybinis Lietuvos įvaizdis: iššūkiai ir galimybės“ metu, tarp kurios pranešėjų, be lietuvių kūrėjų, yra ir lietuviško dizaino parduotuvės Japonijoje „LT Shop“ savininkė Saori Matsuda bei garsus objektų dizaineris-strategas Eisuke Tachikawa, prieš metus viešėjęs Japonijos-Baltijos dizaino savaitėje Lietuvoje, abiejų šalių kūrybinių industrijų atstovai pateiks savo įžvalgas ir diskutuos apie kūrybinį Lietuvos identitetą bei ryšius su Japonija. Aukščiausio lygio profesionalai dalinsis sėkmės istorijomis ir patarimais apie Japonijos rinką.

 Neformaliam bendravimui ir tinklaveikai lietuviai japonus pakvies į šaltibarščių, Japonijoje vadinamų „pink soup“, vakarėlį. 

Burokėliais pagardintame vakare lietuviai susitiks su Tokijo multi-talentais – studija „Groundriddim“ ir kitais kūrybinių industrijų atstovais.

 Tuo tarpu susipažinti su paprastu, bet anaiptol ne prastu, Japonijos pirkėju ir unikalią progą pabendrauti akis į akį Lietuvos dizaineriai galimybę turės dvi dienas veiksiančioje Pop-Up krautuvėje. 

 Projekte „Lithuania: Creative & Contemporary“ taip pat dalyvauja dviejų animacijos studijų kūrėjai: didžiąją dalį savo produkcijos į užsienį eksportuojantys „Oak9 Entertainment“ ir šiemet „Sidabrinės gervės“ apdovanojimą už geriausią animacinį filmą „Kaukai“ pelnę „PetPunk“. 

Jie, kartu su dizaineriais, dalyvaus vizito metu vyksiančiuose tinklaveikos susitikimuose su verslo atstovais, kūrybinių industrijų profesionalais bei Japonijos dizaino instituto, Japonijos ir Lietuvos draugystės asociacijos, Tokijo meno tarybos delegatais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.