„Go Vilnius“ komanda apsilankė Rygoje, kurioje šiek tiek „patrukdė“ turistams, kurių čia apstu. „Per daug turistų gadina tavo nuotraukas?“, - su tokiais užrašais vilniečiai stengėsi pakliūti į turistų kadrus.
„Aš esu Vilnius. Galite pažiūrėti, kaip mano sesutė Ryga kenčia nuo turistų. Jei nusprendėte praleisti savaitgalį Rygoje – apsišarvuokite kantrybe, nes didžiausias nuotykis, kurį čia patirsite – nuolat visur lauksite nesibaigiančioje turistų eilėje“, - kalbama „Go Vilnius“ sukurtame filmuke.
Turistams siūloma nuolat sausakimšą Rygą iškeisti į Vilnių. „Šią vasarą mano oro uostas bus uždarytas. Taigi net negalvokite ieškoti skrydžio bilietų, geriau naudokitės mašina, autobusu ar laivu.
Kiekvienam turistui padovanosiu ypatingą dovaną – galimybę pasidaryti puikią nuotrauką gražiausiose miesto vietose, tuščiose gatvėse. Čia nebus jokių eilių – nei muziejuose, nei restoranuose, nei viešajame transporte“, - taip į juos kreipiasi Vilnius.
“Įvertinę uždaromo Vilniaus oro uosto situaciją supratome, kad tradiciniais ir tipiniais rinkodaros sprendimais užsieniečių srauto į Vilnių nesugeneruosime ir dėmesio nesulauksime. Todėl norėdami atkreipti latvių dėmesį ir paraginti juos atvykti Vilnių, nusprendėme sukurti įsimenantį, išskirtinį ir atkreipiantį dėmesį vaizdo klipą. Kaip ir tikėjomės, sulaukėme daug dėmesio ir didelio įsitraukimo - reklaminis klipas kelia daug diskusijų ir įvairių reakcijų, juo plačiai dalijasi latviai socialiniuose tinkluose. Akivaizdu, kad Vilnius atsirado jų akiratyje, - sakė „Go Vilnius“ laikinai einanti direktoriaus pareigas Inga Romanovskienė.
Anot I. Romanovskienės, šia kampanija siekiama padidinti Vilniaus, kaip turizmo krypties, žinomumą, ir pritraukti turistus iš Latvijos tuo metu, kai lėktuvais Vilnių bus pasiekti sudėtingiau.