Lėktuvų kilimo taką tvarkantys darbininkai oro prognozes skaito itin atidžiai

Statybos techninę priežiūrą Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako  rekonstrukcijos metu atliekantys bendrovės  „Problematika“ specialistai,  prabėgus dviem savaitėms nuo darbų pradžios, veiklos stygiumi  nesiskundžia, Jie neturi didelių priekaištų ir rekonstrukciją atliekančioms  kompanijoms,  o atsirandantys  nesklandumai tuoj  pat tvarkomi.

 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
 Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti rugpjūčio 18  d., tačiau rekonstrukcija dar nebus baigta.  
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 28, 2017, 4:13 PM

 

Į vieną svarbiausių šiuo metu kelių statybos objektų beveik kasdien  užsuka ir „Problematikos“ direktorius Rimantas Jaraminas, kurį ir penktadienį į oro uostą atlydėjo abu pavaduotojai – Mindaugas Petrauskas ir  Darjušas Mučinis.  

 

„Daug diskusijų pastarąjį pusmetį kėlęs klausimas, ar laiku bus spėta  atlikti pagrindinius lėktuvų kilimo ir tūpimo tako atnaujinimo darbus, nes laiko tam skirta labai nedaug, šiuo metu beveik nebekelia nerimo“, – apžiūrėjęs darbų eigą,  pasidžiaugė „Problematikos“ vadovas.

 

Jo teigimu, pripažinęs, kad ne kasmet ir netgi  ne kas dešimtmetį Lietuvoje būna tokių sudėtingų ir jautrių kelių statybos objektų, todėl gana solidus visų rangovų darbas leidžia manyti,  kad mūsų šalyje neįveikiamų projektų nėra.

 

Daugiau nei 2,5 km darbų aikštelę  apžiūrėjęs Rimantas Jaraminas kiek nuogąstavo dėl aplinkui asfaltuojamą kilimo ir tūpimo taką telkšančių didžiulių balų ir nuo lietaus pažliugusio grunto. Jį  dar reikės formuoti, tad technikos darbas gali būti stipriai  apsunkintas, ir tai gali turėti įtakos darbų kalendoriui.

 

Visgi R.Jaraminas vylėsi, kad sinoptikų skelbiamos orų prognozės šiek tiek guodžia, ir šiluma greičiau išgarins drėgmę - kad gamta projektui „pagalių į ratus“ neįkiš.

 

„Kol kas galiu tik pagirti rangovus – technikos ir žmonių gausa, bet  darbas sklandus, kylantys klausimai sprendžiami konstruktyviai, į  pastabas atsižvelgiama, o trūkumai – taisomi, tad kokių nors rimtų  dvejonių, kad rekonstrukcija vėluotų ar darbai būtų nekokybiški,  neturiu“, – sakė „Problematikos“ direktorius, išklausęs objekte  dirbančius techninius prižiūrėtojus ir pats įvertinęs darbų eigą.

 

Naująjį kilimo ir tūpimo taką lėktuvai galės išbandyti jau rugpjūčio 18  d., tačiau tai nereiškia, kad visa rekonstrukcija tądien ir bus baigta –  darbai pagal suderintą programą Vilniaus oro uoste dar tęsis net iki gruodžio mėnesio, kol projektas bus visiškai įgyvendintas: visiškai  įrengtos skrydžių juostos į abi puses nuo kilimo ir tūpimo tako ašies,  bus galutinai sutvarkyta statybvietės teritorija (išvežti pertekliniai  gruntai, sutvarkyta aplinka ir kt.).

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.