5 dalykai, kurių nežinojote apie skrydžius ir jų valdymą

Šiais laikais jau daug keliaujame lėktuvais, bet dar tikrai nežinoma apie juos visokių įdomių smulkmenų, rašo telegraph.co.uk ir pristato 5 dalykus, susijusius skrydžių valdymu. 

Šiais laikais jau daug keliaujame lėktuvais, bet dar tikrai nežinoma apie juos visokių įdomių smulkmenų<br> 123rf.com nuotr.
Šiais laikais jau daug keliaujame lėktuvais, bet dar tikrai nežinoma apie juos visokių įdomių smulkmenų<br> 123rf.com nuotr.
 Dronai kelia didžiulį iššūkį skrydžių vadovams. <br> 123rf.com nuotr.
 Dronai kelia didžiulį iššūkį skrydžių vadovams. <br> 123rf.com nuotr.
„Oras yra didžiausias ir svarbiausias dalykas, su kuriuo mes turime kovoti ir tai sunkiausią daryti būtent vasarą, kai sulaukiame audrų“, – atskleidė specialistas. <br> 123rf.com nuotr.
„Oras yra didžiausias ir svarbiausias dalykas, su kuriuo mes turime kovoti ir tai sunkiausią daryti būtent vasarą, kai sulaukiame audrų“, – atskleidė specialistas. <br> 123rf.com nuotr.
Kontroliuojama oro erdvė dažniausiai egzistuoja greta didesnių oro uostų.<br> 123rf.com nuotr.
Kontroliuojama oro erdvė dažniausiai egzistuoja greta didesnių oro uostų.<br> 123rf.com nuotr.
Tai, kad anglų kalba yra tarptautinė aviacijos kalba, pasak jo, aiškiau būti ir negali, tiesa, tik ne prancūzams, kurie reikalauja, kad skrendant virš šios šalies liežuvis turėtų būti laužomas prancūziškai. <br> 123rf.com nuotr.
Tai, kad anglų kalba yra tarptautinė aviacijos kalba, pasak jo, aiškiau būti ir negali, tiesa, tik ne prancūzams, kurie reikalauja, kad skrendant virš šios šalies liežuvis turėtų būti laužomas prancūziškai. <br> 123rf.com nuotr.
 „Kai mūsų Europos kaimynės streikuoja, skrydžiai nukreipiami per kitas šalis, tad mūsų dangus Didžiojoje Britanijoje dažnai būna perpildytas.Prancūzai ypač dažnai linkę streikuoti, tad kartais mūsų danguje susidaro keletas aukštų lėktuvų, kurie skrodžia per šalį“, – teigė M.Rolfe.<br> 123rf.com nuotr.
 „Kai mūsų Europos kaimynės streikuoja, skrydžiai nukreipiami per kitas šalis, tad mūsų dangus Didžiojoje Britanijoje dažnai būna perpildytas.Prancūzai ypač dažnai linkę streikuoti, tad kartais mūsų danguje susidaro keletas aukštų lėktuvų, kurie skrodžia per šalį“, – teigė M.Rolfe.<br> 123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Aug 5, 2017, 7:11 PM, atnaujinta Aug 5, 2017, 7:16 PM


1. Prancūzija – vientelė šalis, kurios padangėje vengiama kalbėti angliškai

„Gera naujiena Didžiajai Britanijai yra tai, kad visa aviacija yra paremta anglų kalba“, – sakė skrydžių kontrole užsiimančios„National Air Traffic Services“ (NATS) įkūrėjas ir vadovas Martinas Rolfe. 

Taigi tai, kad anglų kalba yra tarptautinė aviacijos kalba, pasak jo, aiškiau būti ir negali, tiesa, tik ne prancūzams, kurie reikalauja, kad skrendant virš šios šalies liežuvis turėtų būti laužomas prancūziškai. 


2. Problema, susijusi su dronais, gali būti lengvai išspręsta


Dronai kelia didžiulį nerimą ne tik lėktuvų pilotams, bet ir skrydžių vadovams. 

„Mes visiškai sutinkame, kad dronai yra puikus dalykas, tačiau žmonės turi jausti atsakomybės jausmą. Dažnai nutinka taip, kad jie atsiduria neleistinose vietose, per arti orlaivių, tai reiškia, kad žmonės nepaiso taisyklių ir reikalavimų“, – sakė M.Rolfe, pridurdamas, kad norint išspręsti šią problemą, dronui reikia įdiegti programinę įrangą, kuri neleis jam prisiartinti prie komercinės oro erdvės. 


3. Vasarą dirbti yra sudėtingiau nei žiemą

„Oras yra didžiausias ir svarbiausias dalykas, su kuriuo mes turime kovoti ir tai sunkiausią daryti būtent vasarą, kai sulaukiame audrų“, – atskleidė specialistas. 

„Dauguma pilotų neskrenda per audrą. Ir tai ne dėl to, kad gali sutrikdyti ar išgąsdinti keleivius, bet dėl to, kad tai išties pavojinga. Žaibai nėra didžiausia problema, didžiausias pavojus kyla dėl turbulencijos. Mes net turime savo orų prognozes nusakančius žmones, tačiau pasikliauti tik jais vis tik rizika yra per didelė“, – sakė  M.Rolfe.

 

4. Mažieji orlaiviai dažnai įskrenda į kontroliuojamas oro erdves

 

Dažnai lankomės vietinių skraidymo klubuose ir pasakojame apie pavojus įskrendant į griežtai kontroliuojamas zonas“, – sakė M.Rolfe.

Kontroliuojama oro erdvė dažniausiai egzistuoja greta didesnių oro uostų.


5. Streikai kitose šalyse kliudo Didžiosios Britanijos skrydžiams

„Kai mūsų Europos kaimynės streikuoja, skrydžiai nukreipiami per kitas šalis, tad mūsų dangus Didžiojoje Britanijoje dažnai būna perpildytas.

Prancūzai ypač dažnai linkę streikuoti, tad kartais mūsų danguje susidaro keletas aukštų lėktuvų, kurie skrodžia per šalį“, – teigė M.Rolfe.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.