Tokio skandalo nebuvo nuo Borato laikų – ir viskas dėl reklamos

Prieš keletą dienų pasaulio žiniasklaida audringai sureagavo į Kazachstano bendrovės „Chocotravel“ interneto svetainėje pasirodžiusį reklaminį vaizdo klipą. Ji įeina į kontroliuojančios kompanijos „Chocofamily“ sudėtį ir prisistato „lėktuvų bilietų be antkainių pirkimo paslaugas teikiančia bendrove“.

 Stop kadras
 Stop kadras
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2017-08-10 12:10, atnaujinta 2017-08-10 14:36

Septynios visiškai nuogos merginos modeliai šiame reklaminiame siužete suvaidino skrydžių palydoves. Tiesa, intymias vietas žemiau bambos jos pačios prisidengė pilotėmis – firminėmis kepuraitėmis, o krūtimis pasirūpino reklamos kūrėjai: jas dengia reklaminė juosta.

Reklama prasideda vienos gražuolės stambiu planu, kur ji akimirką kvėptelėja, aiškiai apimta ekstazės nuo to, ką žada pasiūlyti. Tada ji pasisveikina ir sako: „Chocotravel“ (svetainėje) tu gali nusipirkti bilietą į mano lėktuvą“. „Arba į mano“, – vylingai priduria kita gražuolė ir pasiunčia prieš kamerą aistringą oro bučinį. Kamera pamažu tolsta, pasirodo visos septynios merginos Ievos kostiumais ir choru išpyškina: „Ir praktiškai į bet kurių pasaulio aviakompanijų lėktuvus už minimalias kainas ir be komispinigių. „Chocotravel“ – nieko kas nereikalinga, tik premijos – 5000 tengių už pirmąjį pirkimą ir vienas procentas už kiekvieną paskesnį“. Tada balsas už kadro pristato: „Chocotravel“ – lėktuvų bilietų be antkainio pirkimo paslauga. Parsisiųsk nemokamai programėlę...“

 

Ekscentriška reklama norimo rezultato nedavė: internautai reklamos kūrėjus ėmė be gailesčio pliekti, neslėpdami savo pasipiktinimo. Daugelis apkaltino juos seksizmu (žmonių diskriminacija dėl jų lyties, neapykanta. – Red.). 

„Kazachstano kompanija  „Chocotravel“ yra smarkiai kritikuojama už reklaminį siužetą su nuogomis skrydžių palydovėmis, siunčiančiomis oro bučinius prieš kamerą ir imituojančiomis orgazmą patiriančių merginų veido išraiškas dėl labai žemų „Chocotravel“ siūlomų kainų“, – konstatuoja portalas „flyertalk.com“. 

Pasak britų „mirror.co.uk“, reklama atrodo kaip parodija, kuri gal ir tiktų kokiam nors šou su Sachos Barono Coheno komišku personažu Boratu. Portalas cituoja socialiniuose tinkluose žmonių išsakytas nuomones apie šią reklamą. „Tai jau per daug. Kažkas šlykštaus“, – teigia Niko Cherchenko. Binibur Saparova priduria: „Tai taip lėkšta. Matyt, kompanija turi labai didelių finansinių problemų, kad paleido tokią reklamą. Aš niekada nepirksiu iš jų bilietų“. Gulzhanat Ryskali skundžiasi: „Vaikinai, jūs puikūs žmonės. Bet jums nederėtų to daryti. Kaip moteris jaučiuosi įžeista“.

Na, o Konstantin Gorozhankin pasakė tiesiai šviesiai: „Vyrukai, susimovėte. Turite šią reklamą uždrausti ir sukurti kitą vaizdo klipą su žmonėmis, kurie ją kūrė, lygiai taip pat apsinuoginusiais bei atsiprašančiais“.

Į pastarąjį siūlymą kompanijos vadovai, tikriausiai, atkreipė dėmesį ir iš dalies pageidavimą patenkino. Tik savaip. Nė nemanydami atsiprašyti, jie išrikiavo į vieną eilę septynis boratus ir jų lūpomis pakartojo visą ankstesnės reklamos tekstą. Jų supratimu, dabar skriaudos neturėtų būti niekam.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.