Iki krepšinio čempionato dar gabalas laiko, bet staliukų kavinėse tuoj bus badas

 

Šiuo metu įsibėgėja staliukų rezervacija rungtynėms stebėti.  <br> V.Ščiavinsko nuotr. 
Šiuo metu įsibėgėja staliukų rezervacija rungtynėms stebėti.  <br> V.Ščiavinsko nuotr. 
Šiuo metu įsibėgėja staliukų rezervacija rungtynėms stebėti.  <br> M.Patašiaus nuotr. 
Šiuo metu įsibėgėja staliukų rezervacija rungtynėms stebėti.  <br> M.Patašiaus nuotr. 
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Aug 11, 2017, 9:40 AM, atnaujinta Aug 11, 2017, 11:52 AM

Iki Europos krepšinio čempionato liko trys savaitės, o aistruoliai jau intensyviai ruošiasi artėjančioms rungtynėms. Pirmiausia padidėjo Lietuvos atributikos pardavimai, šiuo metu įsibėgėja staliukų rezervacijos rungtynių stebėjimui, o kai kurie aistruoliai jau kraunasi lagaminus gyvai palaikyti savo šalies rinktinės. Aistruoliams prasidėjo pramogų laukimo mėnuo, o verslininkams – tikras darbymetis.

Pasiruošimą pradeda iš anksto 

Lietuvos krepšinio aistruoliai suformavo pakankamai ryškias tendencijas, į kurias atsižvelgdami verslininkai ruošiasi artėjančiam krepšinio bumui. Jau 12 metų keliones į krepšinio čempionatus planuojančio kelionių organizatoriaus „Vilturas“ direktorius Dalius Duknauskas teigia, jog šios kelionės kasmet sulaukia didelio susidomėjimo. 

„Krepšinio aistruolių susidomėjimas kelionėmis į Tel Avive vyksiančias grupės varžybas prasidėjo dar ankstyvą rudenį, o šiuo metu likę vos keli laisvi bilietai. Tai rodo, jog tinkamas pasiruošimas bei skirtingus krepšinio aistruolių norus atitinkančių kelionių paketų sudarymas leidžia užtikrinti vis augantį susidomėjimą“, – teigia D. Duknauskas. 

Pasiruošimo svarbai pritaria ir Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas – šių metų krepšinio šventei „OlyBet“ sporto baras ir „Olympic Casino“ lošimų namai pradėjo ruoštis dar birželį, o šiuo metu sulaukia užklausų staliukų rezervacijoms. „Žinodami krepšinio aistruolių įpročius, sporto bare siūlome didžiulius televizorius, taip pat net privačias erdves rungtynių stebėjimui su draugais ir artimaisiais. Čempionatui planuojame pritaikyti ir lošimo namus – ruošiami didžiuliai projektoriai, užsakėme sėdmaišių papildomoms sėdimoms vietoms sukurti“, – pasakoja V. Romeika.

Aistruoliai augina apyvartą

„Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė pasakoja, kad susidomėjimas aistruolių atributika išlieka aktyvus visus metus, tačiau, skirtingai nei ankstesniais metais, kai pardavimai labiausiai augdavo jau prasidėjus rungtynėms, susidomėjimas šiemet pradėjo didėti jau nuo birželio. „Šiemet krepšinio aistruoliai nelaukia paskutinės minutės ir atributika čempionatui rūpinasi iš anksto. Tai rodo ir pardavimų statistika – liepos mėnesį, palyginus su birželio mėnesiu, aistruolių atributikos pardavimai augo net 31 proc.“, – pasakoja G. Vilkė. 

Pirmųjų užklausų dėl staliukų rezervacijų draugiškų rungtynių stebėjimui šiemet verslas sulaukė dar liepos pradžioje. „Susidomėjimas iš ties didelis – visų pirma aistruoliai rezervuoja staliukus draugiškų rungtynių stebėjimui, taip pat aktualios grupės rungtynės, šiuo metu yra užklausų ir finalinėms rungtynėms, nors dar neaišku, kas jose varžysis. Planuojama, jog čempionato laikotarpiu apyvarta šiais metais išaugs 30 proc.“, –  V. Romeika. 

Verslas stengiasi įtikti

Artėjant Europos krepšinio čempionatui, prekes bei paslaugas verslas priderina prie aistruolių poreikių. Kaip teigia „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė, svarbu ne tik iš anksto nuspėti tendencijas, bet ir tinkamai pasirūpinti prekių asortimentu. 

„Nors tarp populiariausių krepšinio aistruolių atributų nuolat atsiduria tokios prekės kaip vėliavos, pirštinės, kuprinės, automobilių pagalvėlės, kasmet atsiranda vis žaismingesni bei išskirtinio aistruolių susidomėjimo sulaukiantys produktai, o tai iš anksto nuspėti ne taip lengva. Šiemet krepšinio fanų dėmesio bei gausesnių pardavimų sulaukiama dėl originalesnių prekių asortimento – spalvotų perukų, pripučiamų rankų ar aistruolių kepurių“, – pasakoja G. Vilkė. 

Tai, kad apėmus krepšinio karštinei klientai tikisi į tai orientuotų paslaugų, pastebi ir pramogų organizatoriai. „Siekdami klientams pasiūlyti tikslingas paslaugas, stengiamės čempionatui pasiruošti iš anksto – į maisto bei gėrimų meniu įtraukiame specialius „aistruolių“ pasiūlymus, plečiame užkandžių asortimentą, taip pat rūpinamės papildomomis alaus bei gaiviųjų gėrimų atsargomis“, – sako Vytautas Romeika, „Olympic Casino“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.