„Pagal VMVT vykdytą apklausą, net 8 iš 10 apklaustųjų mano, kad Lietuvoje vartotojas diskriminuojamas. Pabrėšiu, kad formaliai teisiškai – visi šie produktai atitinka jiems keliamus sudėties ir ženklinimo reikalavimus. Tačiau tai, kad beveik 70 proc. analizuotų produktų buvo nustatyti skirtumai, rodo, kad šis klausimas privalo būti ir toliau nagrinėjamas, o tyrimai plečiami“, – sako Darius Remeika, VMVT direktorius.
Maistas Lietuvoje ir Vokietijoje: prekės ženklas tas pats, sudėtis kita
„Pagal VMVT vykdytą apklausą, net 8 iš 10 apklaustųjų mano, kad Lietuvoje vartotojas diskriminuojamas. Pabrėšiu, kad formaliai teisiškai – visi šie produktai atitinka jiems keliamus sudėties ir ženklinimo reikalavimus. Tačiau tai, kad beveik 70 proc. analizuotų produktų buvo nustatyti skirtumai, rodo, kad šis klausimas privalo būti ir toliau nagrinėjamas, o tyrimai plečiami“, – sako Darius Remeika, VMVT direktorius.
Daugiau nuotraukų (1)